طرح «۳۰ شب ۳۰ سنگر آگاه‌سازي حقوقي و قضايي» در مساجد يزد اجرا مي‌شود

طرح «۳۰ شب ۳۰ سنگر آگاه‌سازی حقوقی و قضایی» در مساجد یزد اجرا می‌شود

تاریخ انتشار : ۱۵ فروردين ۱۴۰۱
دادگستري يزد به مناسبت ماه مبارک رمضان با همکاري ستاد هماهنگي کانون‌هاي مساجد اين استان، اقدام به اجراي طرح «۳۰ شب ۳۰ سنگر آگاه‌سازي حقوقي و قضايي» در سطح برخي مساجد منتخب کرده است.

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان یزد، همزمان با ماه مبارک رمضان، دادگستری یزد با همکاری ستاد هماهنگی کانون های مساجد این استان اقدام به اجرای طرح «۳۰ شب ۳۰ سنگر آگاه سازی حقوقی و قضایی» درسطح مساجد کرده است.


در این طرح که ویژه ماه مبارک رمضان برگزار می شود، مسئولان عالی قضایی استان شامل رئیس کل دادگستری استان، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان، معاونین دادگستری کل استان، مدیران کل دستگاه های وابسته به قوه قضاییه، قضات محاکم تجدید نظر استان، قضات محاکم بدوی دادگاه های عمومی و انقلاب، قضات دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان در مساجد حضور یافته و دیدار چهره به چهره با مردم دارند.


این گزارش می افزاید: این طرح هر روز عصر از ساعت 18 تا نماز مغرب و عشا در مساجد منتخب شهر یزد برگزار شده و آگاهی بخشی حقوقی و قضایی، پاسخ به سوالات حقوقی و قضایی، دیدار با مردم و ... بخشی از فعالیت های آن به شمار می رود. 


مجتمع کربلا، مسجد ولایت، مسجد حضرت ابوالفضل(ع)، مسجد فاطمیه، مسجد ولیعصر(عج) به عنوان مساجدی هستند که در پنج شب اول ماه مبارک رمضان میزبان این طرح هستند.