تشریح برنامه‌های ستاد فهمای کهگیلویه و بویراحمد در ماه مبارک رمضان

تشریح برنامه‌های ستاد فهمای کهگیلویه و بویراحمد در ماه مبارک رمضان

تاریخ انتشار : ۱۵ فروردين ۱۴۰۱
مدیر ستاد فهمای کهگیلویه و بویراحمد، با اشاره به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، به تشریح برنامه‌های کانون‌های فرهنگی مساجد کهگیلویه و بویراحمد در ماه مبارک رمضان پرداخت.

«علیرضا دولت آبادی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در گچساران، ضمن تبریک ماه مبارک رمضان و سال نو، گفت: با توجه به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، برنامه‌ریزی برای آماده‌سازی مساجد برای این ماه مبارک در دستور کار ستاد کانون‌ های فرهنگی، هنری مساجد استان قرار گرفته است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد، با اشاره به «طرح استانی مسجد ما» با هدف معرفی فعالیت‌های فرهنگی، هنری، مذهبی و قرآنی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: برگزاری برنامه‌های قرآنی و مراسم جزخوانی در تمام شهرهای استان در مساجد منتخب، مرحله کانونی شانزدهمین دوره مسابقه قرآنی مدهامتان، مسابقه کتابخوانی، طرح سه شنبه‌های تکریم، ایستگاه افطاری ساده و جشن میلاد امام حسن مجتبی (ع) در این ایام در دستور کار قرار گرفته است.

 

وی افزود: همچنین برگزاری محافل قرآنی خانگی، اجرای کرسی تلاوت، جلسه‌های تفسیر و حفظ، جزخوانی قرآن در مساجد و منازل، برنامه‌های آموزشی قرآن کریم، برگزاری مسابقه، بازی‌ و قصه‌های قرآنی ویژه نونهالان، تدبر در معانی آیات قرآن، جلسه‌های پرسش و پاسخ قرآنی، تلاوت نور شامل تلاوت روزانه یک صفحه از قرآن کریم در بین الصلاتین در مساجد و منازل از مهمترین برنامه های قرآنی خواهد بود.

 

دولت آبادی عنوان کرد: توزیع بسته‌های معیشتی از دیگر برنامه‌های کانون‌های مساجد استان است که با مشارکت خیران در بین خانواده‌های نیازمند انجام خواهد شد.

 

وی خاطر نشان کرد: اعضا و مدیران کانون‌های فرهنگی مساجد می‌توانند تصاویر و گزارشات برنامه‌های خود در ماه مبارک رمضان را به شماره واتساب ۰۹۳۷۳۲۸۷۹۸۵ ارسال و یا جهت اطلاعات بیشتر به شماره تلفن ۰۹۱۷۸۴۳۱۷۹۶ تماس برقرار کنند و در پایان نیز به قید قرعه به برگزیدگان، جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

پایان پیام/ 630