اعلام ویژه برنامه های ماه رمضان کانون حضرت رقیه (س)

اعلام ویژه برنامه های ماه رمضان کانون حضرت رقیه (س)

تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۴۰۱
رضا اسکندری گفت: جلسات جز خوانی قرآن کریم همراه با معنی آیات یکی از این برنامه های ویژه ماه مبارک رمضان است که به صورت روزانه در حال برگزاری است.

«رضا اسکندری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، با اشاره به برنامه های ماه مبارک رمضان، گفت: جلسات جز خوانی قرآن کریم همراه با معنی آیات یکی از این برنامه ها است که به صورت روزانه در حال برگزاری است.

 

رابط کانون فرهنگی هنری حضرت رقیه (س) مسجد امیرالمومنین اسفندقه افزود: طرح تفسیر قرآن کریم یکی دیگر از برنامه های ویژه ماه مبارک رمضان است که در این راستا روزانه تفسیر قرآن کریم توسط امام جماعت مسجد بیان می شود.

 

وی ابراز کرد: مسابقه ۳۰ شب نورانی با ۳۰ سوال قرآنی از دیگر برنامه های ویژه این ماه است که هر شب با محوریت امام جماعت مسجد حجت الاسلام میر محمودی برگزار می‌شود.

 

اسکندری ادامه داد: هم زمان با عید سعید فطر از نفرات اول تا سوم این مسابقه با اهدای جوایزی تجلیل می شود.

 

اسکندری ابراز کرد: برگزاری مراسم شب های قدر در مسجد همراه با سحری از دیگر برنامه های تدارک دیده شده برای اجرا در ماه مبارک رمضان است.

 

رابط کانون فرهنگی هنری حضرت رقیه (س) مسجد امیرالمومنین اسفندقه ادامه داد: طرح کمک مومنانه یکی دیگر از برنامه هایی است که با هدف حمایت از نیازمندان در این ماه اجرا می شود.

 

وی اظهار کرد: همچنین در روز عید فطر، فطریه روزه اهالی روستا به منظور کمک به نیازمندان جمع آوری و به آنها اهدا می شود.

 

اسکندری اضافه کرد: پخت و توزیع آش نذری در روز عید سعید فطر از سایر برنامه های در نظر گرفته شده برای اجرا در ماه مبارک رمضان است.

 

رابط کانون فرهنگی هنری حضرت رقیه (س) مسجد امیرالمومنین اسفندقه یادآور شد: در آستانه ورود به ماه مهمانی خدا، با مشارکت اعضای کانون، مسجد غبارروبی و مهیای میزبانی از روزه داران شد.

 

وی در خاتمه عنوان کرد: تولید محتوا با مضمون رمضان یکی دیگر از برنامه های ویژه ماه رمضان است که در قالب عکس نوشت و کلیپ تهیه شده و در فضای مجازی منتشر می شود.

پایان پیام/ 586