برگزاری پویش مردمی قرائت قرآن کریم ویژه رمضان در جنوب کرمان

برگزاری پویش مردمی قرائت قرآن کریم ویژه رمضان در جنوب کرمان

تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۴۰۱
بهرام مسلمی مهنی گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان در راستای تاکیدات پیامبر اکرم (ص) و ائمه اطهار (ع) مبنی بر قرائت قرآن در ماه مبارک رمضان و همچنین به منظور ترویج فعالبت های قرآنی اقدام به برگزاری پویش مردمی قرائت قرآن کریم کرده است.

بهرام مسلمی مهنی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان در راستای تاکیدات پیامبر اکرم (ص) و ائمه اطهار (ع) مبنی بر قرائت قرآن کریم در ماه مبارک رمضان و همچنین به منظور ترویج فعالبت های قرآنی اقدام به برگزاری پویش مردمی قرائت قرآن کریم کرده است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان در تشریح شرایط این پویش، بیان کرد: این پویش ویژه گروه های سنی کودکان و نوجوانان است که به صورت مجازی در ماه مبارک رمضان برگزار می شود.

 

وی افزود:‌ علاقمندان به شرکت در این پویش باید از بین سوره های شمس، لیل، ضحی، انشراح، تین، علق، قدر، بینه، زلزال، عادیات، القارعه و تکاثر یکی را برای قرائت از حفظ انتخاب کرده و فیلم یک دقیقه ای از قرائت خود را با کمک والدین تهیه کنند.

 

مسلمی مهنی ابراز کرد: شرکت کنندگان تا ۲۴ رمضان فرصت دارند تا آثار خود را به شماره واتس آپ ۰۹۰۲۸۵۰۳۱۶۳ ارسال کنند و تنها به آثاری ترتیب اثر داده می شود که تا پایان وقت تعیین شده، ارسال شوند.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان اظهار کرد: نکته قابل توجه این است که شرکت کنندگان علاوه بر ارسال آثار خود، می بایست آن را در صفحه اینستاگرام منتشر کرده و آدرس صفحه را نیز برای ما ارسال کنند.

 

وی با بیان این مطلب که به نفرات برتر جوایزی اهدا می شود، اضافه کرد: گستره این پویش هفت شهرستان جنوبی کرمان است و در نهایت پس بررسی آثار، ۳۰ نفر به عنوان نفرات برگزیده انتخاب می شوند.

 

مسلمی مهنی در خاتمه عنوان کرد: نفرات برتر این پویش در هر شهرستان در نماز عید فطر تجلیل می شوند.

پایان پیام/ 586