اجرای طرح «ضیافت قرآنی کودک و نوجوان مسجدی» در کانون «الزهرا (س)» جهرم

اجرای طرح «ضیافت قرآنی کودک و نوجوان مسجدی» در کانون «الزهرا (س)» جهرم

تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۴۰۱
حضوری از اجرای طرح «ضیافت قرآنی کودک و نوجوان مسجدی» همزمان با ماه رمضان در کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» جهرم خبر داد.

«محمد حضوری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: فعالیت های قرآنی در ماه مبارک رمضان از برنامه های کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» است که به صورت متمادی از گذشته تا کنون ادامه داشته است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» شهرستان جهرم افزود: حلقه های قرآنی همواره در ماه مبارک رمضان ویژه گروه های مختلف سنی در این کانون برگزار شده و با استقبال خوبی نیز مواجه شده است.

 

وی ادامه داد: این برنامه همچنان در کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» ادامه دارد و امسال در قالب طرح «ضیافت قرآنی کودک و نوجوان مسجدی» همراه شده است.

 

حضوری عنوان کرد: این طرح در قالب کلاس های آموزش قرآن کریم ویژه مقاطع تحصیلی دوم تا ششم ابتدایی در این کانون به اجرا در می آید.

 

وی خاطرنشان کرد: کلاس های قرآن کریم در طرح «ضیافت قرآنی کودک و نوجوان مسجدی» در ماه مبارک رمضان همه روزه از ساعت 17 و 45 دقیقه در این کانون فرهنگی و هنری برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» شهرستان جهرم گفت: در پایان این طرح، مراسم اختتامیه همراه با اهدای جوایز به شرکت کنندگان در عید سعید «فطر» برگزار می شود.

پایان پیام/ 691