برگزاری مسابقه کتابخوانی «غنچه یاس کبود» در کانون «امام رضا (ع)» گراش

برگزاری مسابقه کتابخوانی «غنچه یاس کبود» در کانون «امام رضا (ع)» گراش

تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۴۰۱
مقتدری از برگزاری مسابقه کتابخوانی «غنچه یاس کبود» ویژه سالروز میلاد حضرت امام حسن مجتبی (ع) در کانون فرهنگی و هنری «امام رضا (ع)» شهرستان گراش خبر داد.

«علی اکبر مقتدری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: از برنامه های کانون فرهنگی و هنری «امام رضا (ع)» شهرستان گراش در ماه مبارک رمضان، برگزاری مسابقه کتابخوانی است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «امام رضا (ع)» شهرستان گراش افزود: این مسابقه به مناسبت میلاد با سعادت حضرت امام حسن مجتبی (ع) در نیمه ماه  مبارک رمضان و از کتاب «غنچه یاس کبود» برگزار می شود.

 

وی به جزییات برگزاری این مسابقه کتابخوانی اشاره کرد و اظهار داشت: شرکت در مسابقه برای عموم آزاد است و سوالات نیز به صورت چهار گزینه ای مطرح می شود.

 

مقتدری به زمان برگزاری مسابقه اشاره کرد و گفت: مسابقه کتابخوانی «غنچه یاس کبود» روز یکشنبه 28 فروردین از ساعت 20 و 45 دقیقه در کانون فرهنگی و هنر ی «امام رضا (ع)» شهرستان گراش برگزار می شود.

 

وی به تقدیر از نفرات برتر این مسابقه اشاره کرد و ابراز داشت: به هشت نفر برتر این مسابقه کتابخوانی جوایزی به رسم یادبود اهدا می شود.

 

به گزارش شبستان، کتاب «غنچه یاس کبود» روایت داستانی از زندگی امام حسن مجتبی (ع) است و چهار دوره مختلف زندگی حضرت را پیش از تولد، در زمان تولد، شرح صلح امام حسن (ع) با معاویه و شهادت آن حضرت را مورد بررسی قرار می دهد.

 

 البته آغاز این کتاب نگاهی عمیق به ازدواج حضرت علی (ع) با حضرت فاطمه (س) دارد.

پایان پیام/ 691