تفسیر قرآن و بیان احکام برنامه کانون «مسجد جامع الزهرا (س)» شهر «قطب آباد» در ماه رمضان

تفسیر قرآن و بیان احکام برنامه کانون «مسجد جامع الزهرا (س)» شهر «قطب آباد» در ماه رمضان

تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۴۰۱
اکبری از برگزاری برنامه تفسیر قرآن، جزءخوانی، بیان احکام و... ویژه ماه مبارک رمضان در کانون فرهنگی و هنری «مسجد جامع الزهرا (س)» شهر «قطب آباد» خبر داد.

«مرتضی اکبری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: ماه مبارک رمضان ماهی سرشار از فضیلت و زیبایی بودهبه نحوی که رسول خدا (صلى الله علیه و آله) در مورد این ماه می فرماید: «رمضان ماهى است كه ابتدایش رحمت است و میانه‏اش مغفرت و پایانش آزادى از آتش جهنم».

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «مسجد جامع الزهرا (س)» شهر «قطب آباد» افزود: به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان برنامه های کانون فرهنگی «مسجد جامع الزهرا (س)» به مدت یک ماه برگزار می شود.

 

وی به جزییات این برنامه ها اشاره کرد و اظهار داشت: فعالیت های این کانون در ماه رمضان در 2 زمان نماز ظهر و عصرو نماز مغرب و عشا با حضور اهالی مسجد و بچه های کانون برگزار می شود.

 

اکبری عنوان کرد: این برنامه ها در وقت نماز ظهر و عصر همراه با بیان تفسیر قرآن کریم و همچنین بیان احکام توسط امام جماعت مسجد انجام می شود.

 

وی ادامه داد: همچنین برنامه جزء خوانی قرآن کریم نیز دیگر برنامه این کانون در ماه رمضان بوده که یک ساعت قبل از اقامه نماز  مغرب و عشاء انجام می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «مسجد جامع الزهرا (س)» شهر «قطب آباد» اضافه کرد: بعد از جزءخوانی قرآن کریم نیز مراسم قرائت زیارت عاشورا برگزار و پس از آن اقامه نماز مغرب وعشاء انجام می شود.

پایان پیام/ 691