کتاب «خاطرات سفیر» در کانون شهید مطهری بابل معرفی شد

کتاب «خاطرات سفیر» در کانون شهید مطهری بابل معرفی شد

تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۹۸
کتاب «خاطرات سفیر» همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی و  در راستای اجرای طرح شنبه های کتاب در کانون فرهنگی هنری شهید مطهری مسجد خراسانی رودگر محله بابل معرفی شد.

«محمدرضا کامیاب»، امروز (۳۰ آبان) به خبرنگار خبرگزاری شبستان در ساری گفت: کتاب «خاطرات سفیر» همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی و  در راستای اجرای طرح شنبه های کتاب، در کانون فرهنگی هنری شهید مطهری مسجد خراسانی رودگر محله بابل معرفی شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهید مطهری مسجد خراسانی رودگر محله بابل اظهار کرد: شنبه های کتاب، عنوان طرحی است که شنبه های هر هفته، بعد از نماز مغرب و عشا به همت مدیرمسئول، امام جماعت یا یکی از اعضای کانون که کتاب خوب و فاخری را مطالعه کرده جهت ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و جذب بیشتر جوانان و نوجوانان به مساجد برای افراد حاضر و نمازگزاران، معرفی می شود.

 

وی افزود: اجرای لیگ کتابخوانی، مسابقه کتاب و دعوت از نویسندگان از برنامه های دیگر این کانون به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی به شمار می آیند.

 

کامیاب به کتاب های تالیفی خویش اشاره کرد و گفت: کتاب های اندیشه اسلامی، متون فقه و استنباط احکام شرعی از منظر عقل با موضوع احکام، اعتقادات و فقه را برای مخاطب دانشجو، تالیف کرد.

پایان پیام/ 86