دوره های آموزش احکام ویژه ماه مبارک رمضان در حال برگزاری است

دوره های آموزش احکام ویژه ماه مبارک رمضان در حال برگزاری است

تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۴۰۱
رضا جام گوهری گفت: دوره های آموزش احکام با هدف آشنایی بیشتر نمازگزاران روزه دار با احکام و آموزه های دینی در حال برگزاری است.

«رضا جام گوهری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: به همت کانون امام رضا (ع) از ابتدای شروع ماه مبارک رمضان طرح جز خوانی قرآن کریم در حال برگزاری است که روزانه یک جز از قرآن کریم تلاوت می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری امام رضا (ع) کهنوج افزود: در کنار اجرای این طرح، دوره های آموزش احکام نیز با محوریت امام جماعت مسجد به صورت روزانه برگزار می‌شود.

 

وی بیان کرد: دوره های آموزش احکام با هدف آشنایی بیشتر نمازگزاران روزه دار با احکام و آموزه های دینی در حال برگزاری است.

 

جام گوهری ابراز کرد: محفل انس با قرآن کریم نیز یکی دیگر از برنامه های ویژه ماه مبارک رمضان است که قصد داریم با حضور قاریان برجسته این محفل نورانی را برگزار کنیم.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری امام رضا (ع) کهنوج ادامه داد: یکی دیگر از برنامه های ویژه این ماه مبارک، برگزاری مسابقه قرآنی است به این ترتیب که جز های قرائت شده روزانه سوالاتی مطرح می شود که نمازگزاران باید به آنها پاسخ دهند.

 

وی اظهار کرد: در پایان ماه مبارک رمضان و هم زمان با عید سعید فطر از برگزیدگان این مسابقه قرآنی تحلیل می شود.

 

جام گوهری کمک به مستمندان را یکی از کارهای پسندیده دانست که از اجر و پاداش اخروی برخوردار است، عنوان کرد: ما در این ماه مبارک مستمندان و نیازمندان را فراموش نکرده ایم و با تاسی از سیره امام علی (ع) در نظر داریم به تعداد این خانواده ها سبد غذایی شامل اقلام ضروری و مایحتاج آنها را تهیه کرده و با حفظ کرامت انسانی درب منازل آنها تحویل دهیم.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری امام رضا (ع) کهنوج در خاتمه عنوان کرد: ویژه برنامه های لیالی قدر نیز همچون سال های گذشته در مسجد برگزار می‌شود.

پایان پیام/ 586