مراسم «مناجات خوانی» در کانون «شهید رحمانیان» جهرم برگزار می شود

مراسم «مناجات خوانی» در کانون «شهید رحمانیان» جهرم برگزار می شود

تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۴۰۱
ترابفرد از برگزاری مراسم «مناجات خوانی» در اولین شب جمعه ماه مبارک رمضان در کانون فرهنگی و هنری «شهید علی اکبر رحمانیان» جهرم خبر داد.

«هادی ترابفرد» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: «مناجات خوانی» از برنامه های ماه مبارک رمضان در کانون فرهنگی و هنری «شهید علی اکبر رحمانیان» است که در شب های جمعه برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «شهید علی اکبر رحمانیان» جهرم افزود: اولین مراسم از برنامه های «مناجات خوانی» امشب در این کانون و با حضور پرشور بچه های مسجد برگزار می شود.

 

وی بیان کرد: این مراسم با نوای «علیرضا عطایی» از بچه های کانون و ذاکر اهل بیت (ع) از ساعت 24 در کانون فرهنگی و هنری «شهید علی اکبر رحمانیان» برگزار می شود.

 

ترابفرد همچنین به دیگر برنامه های این کانون فرهنگی و هنری در طول ماه مبارک رمضان اشاره کرد و اظهار داشت: این کانون در ایام ماه رمضان در سه وعده به اقامه نماز جماعت اقدام کرده است.

 

وی ادامه داد: همچنین بیان مسائل شرعی و عقیدتی پس از اقامه نماز ظهر و عصر، جزءخوانی قرآن کریم و اجرای برنامه های مذهبی از دیگر فعالیت های این کانون فرهنگی و هنری در ایام ماه مبارک رمضان است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «شهید علی اکبر رحمانیان» جهرم گفت: ویژه برنامه های جشن سالروز میلاد امام حسن (ع) و آیین های ویژه شب قدر در این کانون فرهنگی و هنری برنامه ریزی شده است.

 

پایان پیام/ 691