مرحله جدید رزمایش ‌«کمک مومنانه» در کانون ‌«الزهرا (س)» جهرم اجرا می شود.

مرحله جدید رزمایش ‌«کمک مومنانه» در کانون ‌«الزهرا (س)» جهرم اجرا می شود.

تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۴۰۱
حضوری از برگزاری مرحله جدید رزمایش «کمک مومنانه» به منظور دستگیری از نیازمندان همزمان با ماه مبارک رمضان در کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» جهرم خبر داد.

«محمد حضوری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: اجرای برنامه های خیرخواهانه و عام المنفعه به منظور کمک و دستگیری از مستمندان در قالب رزمایش «کمک مومنانه» در سال های گذشته انجام شده و امسال نیز ادامه دارد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» جهرم با اشاره به اجرای مرحله دیگری از این طرح در ماه مبارک رمضان، افزود: امسال نیز قصد داریم تا این برنامه را در ایام ماه مبارک رمضان برای کمک به مستمندان و خانواده های کم بضاعت به اجرا در آوریم.

 

وی بیان کرد: در این طرح و با برنامه ریزی های انجام شده، به تهیه بسته های مواد غذایی به قیمت هر بسته 400 هزار تومان اقدام می کنیم که خیران، نیکوکاران مسجدی می توانند در این امر یاری گر مان باشند.

 

حضوری عنوان کرد: برای این منظور شماره کارت 6037997950043183 جهت کمک های نقدی به نام مرکز نیکوکاری «کوثر» کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» اعلام شده است.

 

وی خاطرنشان کرد: خیراندیشان می توانند از مبلغ 10 هزار تومان تا 400 هزار تومان، هر مقدار که در بضاعت شان باشد را جهت تهیه بسته های غذایی به شماره کارت مرکز نیکوکاری واریز کنند.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» جهرم اظهار کرد: بسته های غذایی در این طرح شامل اقلامی همچون برنج، حبوبات، روغن، ماکارونی، گوشت و... است.

 

حضوری در پایان از خیران و نیکوکارانی که در این مدت یاری گر بچه های مسجد در امور خیرخواهانه و نیک بوده اند، قدردانی کرد.

پایان پیام/ 691