برگزاری دوره آموزشی، اندیشه اسلامی مقام معظم رهبری برای اعضای کانون های مساجد استان زنجان

برگزاری دوره آموزشی، اندیشه اسلامی مقام معظم رهبری برای اعضای کانون های مساجد استان زنجان

تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۴۰۱
به گفته اسلامی، دوره آموزشی طرح کلی اندیشه اسلامی مقام معظم رهبری به صورت وبیناری به مدت ۳۰ روز برای مدیران و اعضای کانون های مساجد برگزار می شود.

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان در تشریح برنامه کانون های مساجد در ماه مبارک رمضان به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: برنامه های متعددی به همین منظور در کانون های مساجد استان زنجان پیش بینی شده است.

 

محسن اسلامی از برگزاری مراسم تلاوت جزء خوانی و مساجد و حمایت از برخی مساجد مجری این طرح خبر داد و گفت: از مربیان قرآنی کانون های مساجد، خانه های نور، مفسرین طرح تفسیر همراه و تالیان طرح تلاوت نور نیز در این ایام تقدیر خواهد شد.

 

این مسئول با اشاره به اهداء قرآن کریم به کانون های فرهنگی و هنری مجری جزء خوانی قرآن کریم گفت: به ائمه جماعات مساجد کتب تفسیر همراه اهداء خواهد شد.

 

وی از برگزاری چهار محفل انس با قرآن کریم با همکاری دفتر قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان خبر داد و گفت: دوره آموزشی طرح کلی اندیشه اسلامی مقام معظم رهبری به صورت وبیناری به مدت 30 روز برای مدیران و اعضای کانون های مساجد برگزار می شود.

 

این مسئول همچنین از برگزارری مراسم تجلیل از برترین های فرهنگ و هنر سال 1400 با همکاری حوزه هنری استان زنجان به مناسبت روز هنر انقلاب اسلامی خبر داد و گفت: در این مراسم از چهار تن از برترین های فرهنگ و هنر کانون های مساجد استان زنجان تجلیل می شود.

پایان پیام/ 73