آیین نکوداشت شهید آوینی و هفته هنر انقلاب اسلامی برگزار می‌شود

آیین نکوداشت شهید آوینی و هفته هنر انقلاب اسلامی برگزار می‌شود

تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۴۰۱
بهرام مسلمی مهنی گفت: آیین نکوداشت هفته هنر انقلاب اسلامی با همکاری کانون بسیج هنرمندان جیرفت برگزار می شود.

بهرام مسلمی مهنی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید آوینی، گفت: با توجه به در پیش بودن سالروز شهادت این شهید والا مقام و هفته هنر انقلاب اسلامی در نظر داریم آیین نکوداشت این مناسبت را برگزار کنیم.
 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان در این باره، افزود: آیین نکوداشت هفته هنر انقلاب اسلامی با همکاری کانون بسیج هنرمندان جیرفت برگزار می شود.
 
وی بیان کرد: این آیین شنبه ۳۰ فروردین ماه راس ساعت ۸ و سی دقیقه در گلزار شهدای شهر جیرفت برگزار می شود.
 
مسلمی مهنی ابراز کرد: شهید آوینی از جمله هنرمندان متخصص و متعهدی است که پس از پیروزی انقلاب اسلامی وارد عرصه هنر و ادبیات شد و آثار خلاقانه‌ای و بی نظیری را در حوزه هنر خلق کرد.
 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان اظهار کرد: این هنرمند سبک جدیدی از هنر را عرضه کرد که در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار شد.
 
وی تاکید کرد: امروز تبیین دیدگاه هنر شناختی و شخصیت شهید آوینی از ضروریات است تا هنرمندان  متعهد و انقلابی با تاسی از سیره این شهید گرانقدر در تمامی عرصه‌ها فعالیت موثری داشته باشند.
 
مسلمی مهنی در خاتمه عنوان کرد: امیدوارم هنرمندان، هفته هنر انقلاب اسلامی را فرصت مغتنمی برای آشنایی با اندیشه های شهید آوینی و مصادیق هنر انقلابی دانسته و از این فرصت به نحو مطلوب بهره ببرند.

پایان پیام/ 586