پویش «مهمان سفره کریمان» با همکاری مساجد منطقه ۵ اجرا می‌شود

پویش «مهمان سفره کریمان» با همکاری مساجد منطقه ۵ اجرا می‌شود

تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۴۰۱
متشرعی از اجرای پویش «مهمان سفره کریمان» با محور افطاری ساده خبر داد و گفت: این پویش با محوریت و همکاری مساجد منطقه ۵ از شب ولادت امام مجتبی(ع) به مدت ۹ شب اجرا می‌شود.

«مجتبی متشرعی» در گفتگو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان از اجرای پویش «مهمان سفره کریمان» در ماه مبارک رمضان خبر داد و اظهار کرد: این پویش با محور طرح افطاری ساده از شب میلاد امام مجتبی(ع) تا شب ۲۳ ماه مبارک رمضان به مدت ۹ شب از مقابل مساجد و امامزاده و سرای محله در محله باغ فیض اجرا می شود.

 

این مداح اهل بیت(ع) ادامه داد: مبنای پذیرایی در این افطارها چای و خرما است و در صورت همراهی خیران اقلام دیگری همچون آش، حلیم، نان و پنیر بسته بندی و ... به آن اضافه می شود.

 

وی درباره مکان های اجرای پویش در محله باغ فیض، بیان کرد: آستان امامزادگان و مسجد باغ فیض هر شب اجرای پویش و پذیرایی را دارند؛ علاوه بر این، مسجد جامع بعثت، سرای محله باغ فیض، مسجد اباعبدالله(ع)، مسجد صادق آل محمد(ع) و  مسجد پیامبر(ص) نیز مجری و میزبان این پویش هستند.

 

متشرعی اضافه کرد: علاوه بر این، مساجد منطقه ۵ تهران هم در این طرح مشارکت دارند.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: همچنین، به مناسبت میلاد کریم اهل بیت، امام حسن مجتبی(ع) نیز سه روز مراسم جشن خیابانی و همزمان با سالروز ولادت حضرت(ع) جشن باشکوهی در مقابل مجتمع تیراژه برگزار می شود.

 

پایان پیام/ 9