کلیه مساجد شهر و حاشیه عنبرآباد فعال شدند/ جذب بی سابقه جوانان و نوجوانان به مساجد

کلیه مساجد شهر و حاشیه عنبرآباد فعال شدند/ جذب بی سابقه جوانان و نوجوانان به مساجد

تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۴۰۱
حجت الاسلام حمید بامری گفت: برای نخستین بار است که طی مدت ۵ ماه در کلیه مساجد سطح شهر و حاشیه عنبرآباد روحانی ثابت مستقر شده که این امر موجب رونق بخشی فعالیت های فرهنگی و مذهبی مساجد شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، صبح امروز ۲۰ فروردین ماه طی مراسمی با حضور امام جمعه و رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان عنبرآباد امام جماعت مسجد امام حسین (ع) معرفی شد.

 

حجت الاسلام حمید بامری امام جمعه عنبرآباد، در حاشیه این مراسم، گفت: در راستای اعتلای مساجد و فعال کردن ظرفیت های آنها، یک حرکت بسیار خوبی در شهرستان عنبرآباد به کمک تبلیغات اسلامی و روحانیون انجام شد و بر همین اساس اکنون کلیه مساجد شهر عنبرآباد فعال هستند.



امام جمعه عنبرآباد ابراز کرد: برای نخستین بار است که طی مدت ۵ ماه در کلیه مساجد سطح شهر و حاشیه عنبرآباد روحانی ثابت مستقر شده که این امر موجب رونق بخشی فعالیت های فرهنگی و مذهبی مساجد شده است.

 

وی با بیان این مطلب که در ماه مبارک رمضان حضور مردم به ویژه جوانان و نوجوانان در مساجد چشمیگر بوده است، خاطرنشان کرد: در همین مدت با اجرای برنامه های فرهنگی و محافل قرآنی که شکل گرفته،  استقبال خوبی صورت گرفته است.

 

حجت الاسلام بامری یکی از راهکارهای کاهش آسیب های اجتماعی در بین جوانان را تلاش برای حضور آنها در مساجد دانست و عنوان کرد: حضور در مسجد و اهتمام به برپایی نماز و واجبات دینی موجب می شود تا جوانان از راه راست منحرف نشوند.

 

حجت الاسلام فضیلتی نیا در حاشیه این مراسم، گفت: با همکاری امام جمعه شهرستان امروز کلیه مساجد شهر عنبرآباد و حاشیه آن از نعمت روحانی مستقر بهرمند شدند.

 

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان عنبرآباد با بیان این مطلب که به زودی مساجد روستاها از نعمت امام جماعت برخوردار خواهند شد، ابراز کرد: در روستاهای عنبرآباد کمبود خانه عالم و مکان استقرار روحانی داریم.

 

وی در خاتمه عنوان کرد: امیدواریم با استفاده از ظرفیت های خیرین، دولت، اداره اوقاف و امور خیریه و هر کسی که می تواند کمک کند، بزودی شاهد رفع این مشکل باشیم.

پایان پیام/ 586