اجرای پویش «ماه مهربانی» در ایام ماه مبارک رمضان با محوریت مساجد

اجرای پویش «ماه مهربانی» در ایام ماه مبارک رمضان با محوریت مساجد

تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۴۰۱
مدیر اداره امور بانوان شهرداری منطقه ۲۱ از برگزاری پویش «ماه مهربانی» در ایام ماه مبارک رمضان با محوریت مساجد این منطقه خبر داد.

خبرگزاری شبستان، گروه مسجد و کانون های مساجد، «معصومه بوبه رژ»، رئيس اداره امور بانوان معاونت امور اجتماعي و فرهنگي منطقه ۲۱ با بیان این مطلب گفت: در راستاي عمل به وظايف فرهنگي و با هدف ايجاد نگرش مثبت و سازنده نسبت به ماه مبارک رمضان به‌عنوان عامل شادي و نشاط معنوي در خانواده و تكريم و تشويق دختران روزه اولي و نوجوان، پويش ماه مهرباني در دو بخش با محوریت مساجد این منطقه برگزار مي‌شود.

 

وی افزود: مخاطب بخش اول دختران روزه اولي هستند كه چهار چالش، مسابقه و سرگرمي با عناوين "تقويم ماهِ مهربان، بازي و سرگرمي در خانه، سفره افطار با ميزباني من و مادرم و نيايشگاه كوچك من" براي آن‌ها طراحي شده است.

 

همچنين در بخش دوم پويش طي فراخواني از دختران نوجوان ۱۰ تا ۱۵ ساله به‌ عنوان جامعه هدف، دعوت خواهد شد تا در سه چالش "روايت ماه مهرباني، ماه مهرباني در محله ما و آيات بهاري" شركت كنند.

 

بوبه رژ ادامه داد: علاقه‌مندان به شركت در اين پويش مي‌توانند براي دريافت اطلاعات بيشتر به آدرس سايت معاونت فرهنگي و اجتماعي شهرداري تهران farhangi.tehran.ir و صفحه اينستاگرامي "ماه مهربان" @mah.e.mehraban مراجعه كنند.

 

شایان ذکر است؛ علاقمندان به شركت در مسابقات مذكور مي توانند با ارسال مشخصات خود شامل نام و نام خانوادگي، كد ملي و نام و نام خانوادگي جهت فرزندان به همراه اثر مربوطه، از طريق شبكه اجتماعي به شماره تلفن 09392797071 تا هفتم اردیبهشت ماه 1401 اقدام کنند.

پایان پیام/ 40