نشست توجیهی- آموزشی رابطین شهرستانی فهما در کرمانشاه

نشست توجیهی- آموزشی رابطین شهرستانی فهما در کرمانشاه

تاریخ انتشار : ۲ آذر ۱۳۹۸
حجت الاسلام کلات پور، گفت: رابطین سامانه فهما در شهرستان های مختلف استان کرمانشاه، آموزش های لازم در خصوص سامانه بچه های مسجد را فرا می گیرند.

«حجت الاسلام افشین کلات پور» با اشاره به اجرای طرح کشوری فهما و ثبت فعالیت های کانون های مساجد در این سامانه، به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: دوره آموزشی رابطین «فهما» کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه، از ساعت 9:30 صبح روز(دوشنبه، 4 آذر) در مجتمع فرهنگی هنری بعثت برگزار می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه، با اشاره به فعالیت 29 رابط فهما در سطح کانون های فرهنگی هنری مساجد این استان، گفت: به نسبت تعداد کانون های دایر شده در شهرستان های مختلف یک تا سه رابط برای هر شهرستان تعیین شده است.

 

وی هدف از تشکیل این نشست را ایجاد شبکه ای منسجم از فعالان کانون های مساجد برشمرد و گفت: رابطان شهرستان ها در این دوره ضمن آشنایی با پورتال بچه‌های مسجد، احکام خود را دریافت کرده و تفاهم نامه اجرای این طرح را به امضاء می رسانند.

 

حجت الاسلام کلات پور، با اشاره به آموزش چگونگی ثبت اعضا و فعالیت های کانون های مساجد شهری و روستایی توسط کارشناس ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان به رابطین، عنوان کرد: معرفی طرح شنبه های کتاب و نحوه اجرای آن، شیوه نگارش طرح های استانی(سحاب)، تولید اخبار و گزارش، شیوه امتیازبندی هر فعالیت ثبت شده و ... از جمله محورهای طرح شده در این کارگاه آموزشی است.

 

 

 

 

پایان پیام/ 81