اجرای طرح افطار کریمانه در ماه مبارک رمضان

اجرای طرح افطار کریمانه در ماه مبارک رمضان

تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۴۰۱
میثم زارع گفت: طرح افطار کریمانه یکی دیگر از برنامه های ماه مبارک رمضان است که در قالب افطار ساده و یا گرم هر شب پذیرای نمازگزاران هستیم.

میثم زارع در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: یکی از فعالیت های قرآنی کانون باقرالعلوم برگزاری دوره آموزش قرآن کریم است که هم زمان با ماه مبارک رمضان آغاز شده اند.
 
مدیر کانون فرهنگی هنری باقرالعلوم روستای ریگ سلمی قلعه گنج افزود: این دوره، شامل آموزش روخوانی و روانخوانی قرآن کریم است.
 
وی بیان کرد: یکی دیگر از فعالیت های کانون در این ماه مبارک، برگزاری دوره آموزش احکام ویژه خواهران و برادران است.
 
زارع ابراز کرد: این دوره آموزشی با تدریس ۲ تن از طلاب خواهر و برادر هر عصر در مسجد اجرا می شود تا خواهران و برادران روزه دار با احکام شرعی بیشتر آشنا شوند.
 
مدیر کانون فرهنگی هنری باقرالعلوم روستای ریگ سلمی قلعه گنج ادامه داد: ویژه برنامه جز خوانی قرآن کریم نیز روزانه پس از اقامه نماز عصر با محوریت امام جماعت مسجد برگزار می شود.
 
وی اظهار کرد: طرح افطار کریمانه یکی دیگر از برنامه های ماه مبارک رمضان است که در قالب افطار ساده و یا گرم هر شب پذیرای نمازگزاران هستیم.
 
زارع در خاتمه تولید محتوا را از سایر برنامه های ویژه ماه مهمانی خدا برشمرد و عنوان کرد: علاوه بر این نیز ادعیه روزانه ماه مبارک رمضان به صورت عکس نوشت در گروه های مجازی منتشر می شود.

پایان پیام/ 586