۱۰۰ بسته غذایی میان خانواده های دارای افراد معلول شهرستان خنج توزیع می شود

۱۰۰ بسته غذایی میان خانواده های دارای افراد معلول شهرستان خنج توزیع می شود

تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۴۰۱
قائدی گفت: به همت بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری ‌«آیین» تعداد یکصد بسته غذایی میان خانواده های دارای افراد معلول شهرستان خنج توزیع می شود.

«فرهاد قائدی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: به همت خیران و نیکوکاران شهرستان خنج و به همت بچه های مسجد و همچنین موسسه خیریه «احسان» قرار است مرحله جدیدی از توزیع بسته های ارزاق میان خانواده های هدف توزیع شود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «آیین» شهرستان خنج، افزود: گروه هدف این طرح خانواده نیازمند دارای افراد معلول است که بسته های غذایی میان آنها توزیع می شود.

 

وی بیان کرد: در اجرای این طرح که به مناسبت ماه مبارک رمضان برگزار می شود تعداد یکصد بسته غذایی تهیه و میان خانواده های هدف طرح توزیع می شود.

 

قائدی با اشاره به اینکه برای تهیه هر بسته‌ غذایی ۸۰۰ هزار تومان نیاز است، عنوان کرد: در مجموع برای اجرای این طرح، ۸۰ میلیون تومان نیاز است که به همت خیران و نیکوکاران تامین می شود.

 

 مدیر کانون فرهنگی و هنری «آیین» شهرستان خنج بسته های غذایی در این اقدام را شامل اقلام مورد نیاز خانواده ها دانست و از همت بچه های مسجد و تلاش عوامل این طرح و همچنین خیران و نیکوکاران شهرستان که همواره یاری گر آنها در اجرای برنامه های خیرخواهانه هستند، قدردانی کرد.

پایان پیام/ 691