آغاز کلاس های قرآن ویژه مقطع متوسطه اول در کانون «الزهرا (س)»

آغاز کلاس های قرآن ویژه مقطع متوسطه اول در کانون «الزهرا (س)»

تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۴۰۱
کلاس های قرآن ماه مبارک رمضان ویژه بچه های مسجد در مقطع متوسط اول در کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» کار خود را آغاز کرد.

«محمد حضوری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: کلاس های قرآن در کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» در مقاطع مختلف تحصیلی ویژه ایام ماه مبارک رمضان آغاز شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» افزود: در این کلاس ها، بچه های مسجد در گروه های مختلف سنی به صورت مجزا در قالب حلقه های قرآنی گردهم جمع شده و به قرائت کلام الله مجید می پردازند.

 

وی بیان کرد: حلقه های قرآنی در این کلاس ها، آموزش قرآن کریم را در رشته روخوانی با بهره مندی از اساتید این حوزه فرا می گیرند.

 

حضوری با اشاره به اینکه این کلاس در روزهای هفته برگزار می شود، از تشکیل کلاس های قرآن مقطع متوسطه اول خبر داد که با حضور بچه های مسجد آغاز شده است.

 

وی زمان برگزاری کلاس های قرآنی ویژه این گروه سنی را روزهای شنبه و سه شنبه هر هفته عنوان کرد و اظهار داشت: این کلاس ها از ساعت 18 و 30 دقیقه در این کانون فرهنگی و هنری برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» جهرم گفت: کلاس های روخوانی قرآن مقطع متوسطه اول ویژه دانش آموزان مسجدی کلاس های هفتم تا نهم بوده و دیگر کلاس های قرآنی نیز در گروه سنی بچه های مسجد برگزار می شود.

پایان پیام/ 691