بازدید بچه های مسجد در کانون «امام صادق (ع)» از مرکز رشد بسیج

بازدید بچه های مسجد در کانون «امام صادق (ع)» از مرکز رشد بسیج

تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۴۰۱
صادقی گفت: بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «امام صادق (ع)» جهرم از مرکز رشد بسیج این شهرستان بازدید کردند.

«جواد صادقی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: بازدید از مراکز علمی و فناوری، عرصه های تولیدی و فرهنگی و... از فعالیت های کانون فرهنگی و هنری «امام صادق (ع)» است که به منظور آشنایی بچه های مسجد با این مراکز انجام می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «امام صادق (ع)» افزود: این بازدیدها با هدف شناساندن ظرفیت های این مراکز و معرفی آن به بچه های مسجد به منظور خلق ایده های نو و عملیاتی شدن آن صورت می گیرد.

 

وی با اشاره به معرفی سال 1401 از سوی مقام معظم رهبری به «تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین» عنوان کرد: کانون فرهنگی و هنری «امام صادق (ع)» نیز در راستای شعار سال، اقدام به برگزاری برنامه بازدید از مرکز رشد فناوری بسیج کرده است.

 

صادقی ادامه داد: بچه های مسجد در قالب این بازدید، با حضور در این مرکز رشد فناوری، از نزدیک با عملکردها، دستاوردها و ظرفیت این مرکز آشنا شدند و جریان فعالیت های آن قرار گرفتند.

 

وی با اشاره به اینکه این مرکز رشد در حوزه های مختلف فناوری مشغول فعالیت است، خاطرنشان کرد: مراکز رشد بسیج زمینه را برای ورود جوانان مسجدی و متعهد به عرصه های پژوهشی، علمی و فناوری فراهم می کنند.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «امام صادق (ع)» در پایان اظهار کرد: حمایت از ایده های نو و کمک به تولید و تحقق آن از وظایف مراکز رشد علمی و فناوری بسیج است.

 

پایان پیام/ 691