مساجد، یکی از پایگاه های تحقق گام دوم انقلاب محسوب می شوند

مساجد، یکی از پایگاه های تحقق گام دوم انقلاب محسوب می شوند

تاریخ انتشار : ۲ آذر ۱۳۹۸
فرمانده سپاه ناحیه زنجان با اشاره به اینکه برنامه های بسیج با محوریت مساجد اجرا می شود، گفت: مساجد یکی از پایگاه های تحقق بیانیه گام دوم انقلاب به شمار می روند.

«محسن سهندی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان با بیان اینکه بسیج در حوزه مساجد هم ورود پیدا کرده است، گفت: درپی جلساتی که تشکیل شد به این نتیجه رسیدیم که اگر قرار است کار محتوایی و اعتقادی داشته باشیم باید به مساجد توجه شور

 

فرمانده سپاه ناحیه زنجان ادامه داد: در همین راستا کارگروه هایی با دستگاه های متولی مساجد انجام شد و در سطح بسیج شهرستان سعی کردیم برنامه های بسیج در مساجد برگزار شود.

 


به گفته وی، این موضوع موجب شد تا به کارکردهای مساجد پرداخته شود و در آستانه گام دوم انقلاب از مساجد به عنوان گروه تمدن ساز یاد شد.

 

سهندی با بیان اینکه مساجد یکی از پایگاه های تحقق گام دوم انقلاب محسوب می شود، گفت: از صدر اسلام امورات مسلمانان در مسجد شکل گرفت و همین طور ریشه این انقلاب به مساجد باز می گردد.

 


وی با اشاره به اینکه همزمان با روزجهانی مساجد بدای دومین سال متوالی از فعالان مسجدی تجلیل شد، گفت: در این مراسم از 70 نفر از فعالان تجلیل شد.

 

فرمانده سپاه ناحیه زنجان گفت: در نظر داریم سال آینده جشنواره بزرگ تجلیل از فعالان مسجد را برگزار کنیم.

 

به گفته وی، در این مراسم مساجد تراز اسلامی معرفی و تجلیل می شوند.

پایان پیام/ 73