برگزاری ورک شاپ رایگان انیمیشن سازی در جهرم

برگزاری ورک شاپ رایگان انیمیشن سازی در جهرم

تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۴۰۱
سروش از برگزاری ورک شاپ رایگان انیمیشن سازی به مناسبت هفته «هنر انقلاب اسلامی» در شهرستان جهرم خبر داد.

«مهدی سروش» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: به مناسبت هفته «هنر انقلاب اسلامی» برنامه های متنوع فرهنگی، هنری، اجتماعی و... به همت کانون بسیج هنرمندان شهرستان جهرم در حال برگزاری است.

 

مسئول کانون بسیج هنرمندان شهرستان جهرم افزود: از جمله این برنامه ها برگزاری ورک شاپ انیمیشن سازی است که به همت خانه انیمیشن جهرم به صورت رایگان برگزار می شود.

 

وی حضور علاقمندان در این ورک شاپ را آزاد دانست و خاطرنشان کرد: این برنامه روز چهارشنبه 24 فروردین ماه از ساعت 16 در سالن «فردوسی» اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جهرم برگزار می شود.

 

سروش با اشاره به اینکه آموزش انیمیشن سازی از پیش تولید تا تولید انیمیشن به کمک نرم افزاهای ساخت انیمیشن سازی رادر بر می گیرد، عنوان کرد: نشان دادن تصویر متحرک به هر صورت و شکل در طراحی و ساخت انیمیشن نقش دارد.

 

وی با اشاره به اینه انیمیشن ساز یا انیماتور باید به زیباترین شکل ممکن و در سریع ترین زمان انیمیشن خود را بسازد، عنوان کرد: بنابراین برای این کار از روش های مختلف و نرم افزار های گوناگون می توان استفاده کرد.

 

سروش تاریخچه و سبک شناسی انیمیشن، آشنایی با تکنیک های طراحی و ساخت انیمیشن، آشنایی با نرم افزارهای ساخت انیمیشن، طراحی شخصیت و اصول شخصیت پردازی بصورت کارگاهی و... را از سرفصل های کارگاه آموزش انیمیشن سازی عنوان کرد.

پایان پیام/ 691