مراسم وفات حضرت خدیجه(س) در مسجد جامع شاندرمن برگزار می‌شود

مراسم وفات حضرت خدیجه(س) در مسجد جامع شاندرمن برگزار می‌شود

تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۴۰۱
حجت‌الاسلام فنایی گفت: همزمان با دهمین روز از ماه مبارک رمضان، مراسم وفات حضرت خدیجه(س) در مسجد جامع شاندرمن برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام«عبدالحسین فنایی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ماسال با تسلیت سالروز وفات حضرت خدیجه(س) اظهار کرد: به مناسبت فرارسیدن دهم رمضان سالگرد وفات ام‌المومنین حضرت خدیجه کبری(س) ویژه مراسمی در مسجد جامع شاندرمن برگزار می‌شود.

 

امام جماعت مسجد جامع شاندرمن با بیان اینکه این مراسم امروز(سه‌شنبه، 23فروردین) بعد از اقامه نماز ظهر و عصر برگزار می‌شود افزود: این مراسم همراه با سخنرانی و مداحی است.

 

وی گفت: حضرت خدیجه سلام‌الله‌علیها همه تلاش خود را در راه تبلیغ دین خدا انجام داد و با خداوند متعال معامله‌ای کرد که خداوند در پاسخ، کوثر بیکران که وجود مبارک «حضرت فاطمه‌ زهرا(س)» است، به ایشان هدیه کرد.

 

حجت‌الاسلام فنایی با بیان اینکه وظیفه ما این است که در مسیر شناساندن این بانوی بزرگ در جامعه تلاش کنیم تصریح کرد: حضرت خدیجه(س) به نوعی پشتیبان و پناهگاه بسیار مطمئنی برای پیامبر اکرم(ص) بود و حضرت محمد(ص) حتی پس از وفات حضرت خدیجه(س) از ایشان به نیکی یاد می‌کرد.

 

امام جماعت مسجد جامع شاندرمن با بیان اینکه  وجود حضرت زهرا(س) نشان‌دهنده شخصیت والای پدر و مادر ایشان است  خاطرنشان کرد: فاطمه و تولد فاطمه سند محکمی بر اهمیت، لیاقت و شایستگی حضرت خدیجه(س) است.

 

پایان پیام/ 526