اعلام حضور اعضای کانون های مساجد کرمانشاه در راهپیمایی حمایت از اقتدار و امنیت کشور

اعلام حضور اعضای کانون های مساجد کرمانشاه در راهپیمایی حمایت از اقتدار و امنیت کشور

تاریخ انتشار : ۲ آذر ۱۳۹۸
حجت الاسلام کلات پور، گفت: اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد کرمانشاه در کنار سایر مردم استان، حضوری گسترده در راهپیمایی حمایت از اقتدار و امنیت کشور خواهند داشت.

«حجت الاسلام افشین کلات پور» با اشاره به اغتشاشات اخیر، ولایت مداری و بصیرت مردم را از مهمترین عوامل خنثی شدن توطئه های دشمن در این طرح از پیش تعیین شده خواند و به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: دشمنان در طرح جدید خود با سوار شدن بر موج مطالبات عمومی، سعی در برهم زدن امنیت و اقتدار کشور عزیزمان ایران داشتند.

 

مدیرستاد هماهنگی کانون های مساجد استان کرمانشاه، افزود: اقدامات آشوبگران و سردمداران جریانات اخیر باری دیگر به خوبی نشان داد که دشمنان اصل نظام را مورد هدف قرار داده اند و در راستای امیال شیطانی خود از هیچ جنایتی فروگذار نمی کنند.

 

وی با محکوم کردن اغتشاشات اخیر، تخریب اموال عمومی و آسیب زدن به مردم، اظهار کرد: همان گونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند: “آشوبگران از مردم نیستند”. مردم اعتراضاتی داشتند اما از همان. روز های اول صف خود را از اغتشاش گران جدا کردند.

 

حجت الاسلام کلات پور، بصیرت و ولایت مداری را ضامن بقای انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و ابراز کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد در بصیرت افزایی و روشنگری نقش بسزایی دارند.

 

وی با اشاره به نقش بچه های مسجد به عنوان یکی از کانون های تاثیرگذار اجتماعی، گفت: اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد کرمانشاه در کنار سایر مردم استان، حضوری گسترده در راهپیمایی حمایت از اقتدار و امنیت کشور خواهند داشت.

پایان پیام/ 81