انتشار ویژه نامه «بانوی حجاز» به مناسبت رحلت حضرت خدیجه (س) در کانون «منتظران ظهور» کازرون

انتشار ویژه نامه «بانوی حجاز» به مناسبت رحلت حضرت خدیجه (س) در کانون «منتظران ظهور» کازرون

تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۴۰۱
شفیعی گفت: ویژه نامه «بانوی حجاز» به مناسبت رحلت حضرت خدیجه (س) به همت کانون فرهنگی هنری «منتظران ظهور» کازرون منتشر شد.

«محمدجعفر شفیعی» ضمن حضرت تسلیت بانوی بزرگ اسلام حضرت خدیجه (س) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز، گفت: دهم ماه رمضان، سالروز وفات اولین زنی که پیامبر (ص) را تصدیق کرد و اول بانویی که در مکه با رسول خدا (ص) نماز جماعت خواند و اول زنی که ایمان خود را در مکه در میان مشرکین اظهار و در مقابل دشمن از رسول خدا (ص) دفاع کرد، است.

مدیر کانون فرهنگی هنری «منتظران ظهور» کازرون افزود: حضرت خدیجه (س) با بذل و انفاق مال خود در را اسلام و دین محمدی، بزرگترین حامی پیامبر خدا در روز‌ های سخت نبوت و تبلیغ دین مبین اسلام بود.

وی از انتشار ویژه نامه «بانوی حجاز» بمناسبت رحلت حضرت خدیجه (س) در کانون «منتظران ظهور» کازرون خبر داد و گفت: در این ویژه نامه مطالبی همچون خصوصیات حضرت خدیجه (س)، اخلاق حضرت خدیجه (س)، خدمت به اسلام و ساده زیستی به چشم می خورد.

مدیر کانون فرهنگی هنری «منتظران ظهور» کازرون به فضائل اخلاقی، ابعاد شخصیت و زندگی فردی و اجتماعی حضرت خدیجه کبری (س) اشاره و خاطرنشان کرد: حضرت خدیجه (س) در راه ترویج اسلام و تقویت پیغمبر همه اموال خود را بخشید و ایمانش را با قبول ولایت امیرالمؤمنین (ع) به درجه کمال رسانید.

 

 

پایان پیام/ 130