میزبانی کانون شهید آوینی مسجد جامع شیرگاه از محفل انس با قرآن

میزبانی کانون شهید آوینی مسجد جامع شیرگاه از محفل انس با قرآن

تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۴۰۱
فلاح از میزبانی کانون شهید آوینی مسجد جامع شیرگاه از محفل انس با قرآن خبر داد و گفت: این محفل انس با قرآن با حضور دوستداران به قرآن و مومنان در شیرگاه برگزار می شود.

«مهدی فلاح کردآبادی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران، اظهار کرد: به مناسبت ماه رمضان و نزول قرآن، محفل انس با قرآن یکی از برنامه های معنوی است که همه ساله در مساجد برگزار می شود و در دو سال کرونا توفیق از مردم و نمازگزاران و. عاشقان قرآن سلب شده بود که توفیق شد که با حضور قاریان برتر استانی و شهرستانی امسال برگزار شود.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهید آوینی مسجد جامع شیرگاه افزود: برنامه ریزی ها به همت و تلاش ستاد برگزاری نماز جمعه سوادکوه شمالی، ناحیه مقاو.مت بسیج، اداره تبلیغات اسلامی، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، دارالقرآن شهید

 

فلاح، شهرداری و شورای اسلامی شیرگاه، کانون فرهنگی هنری شهید آوینی مسجد جامع شیرگاه و خانه قرآن اباصالح المهدی(عج) سوادکوه شمالی انجام شده تا میزبانی مناسبی از این مراسم انجام شود.

 

وی خاطر نشان کرد: انس با قرآن و عمل به قرآن در زندگی راهگشای ما از بسیاری از تنگناها می باشد و لذا باید با نهادینه کردن قرآن در زندگی برای رشد و تعالی و سعادتمندی خود، خانواده و جامعه تلاش کنیم.

 

فلاح از میزبانی کانون شهید آوینی مسجد جامع شیرگاه از محفل انس با قرآن  خبر داد و گفت: این محفل انس با قرآن پنج شنبه شب  25 فروردین ماه با حضور دوستداران به قرآن و مومنان در مسجد جامع شیرگاه برگزار می شود و از حضور قاری برتر قرائت تحقیق 1400 «امیرحسین رحمتی» و قاریان شهرستانی بهره مند خواهیم شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهید آوینی مسجد جامع شیرگاه افزود: به دلیل رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود و تلاش داریم تا برنامه حول و محور برگزاری محفل انس با قرآن و بهره مندی از این محفل معنوی باشد.

پایان پیام/ 175