حضور ستاد کانون های مساجد خراسان جنوبی در نمایشگاه قرآن

حضور ستاد کانون های مساجد خراسان جنوبی در نمایشگاه قرآن

تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۴۰۱
مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی از حضور در سیزدهمین نمایشگاه قرآن کریم استان خبر داد و گفت: در این نمایشگاه برنامه های مختلف قرآنی و فرهنگی به همت فعالان مسجدی اجرا خواهد شد.

به گزارش خبرگزای شبستان از بیرجند، حجت الاسلام «ابراهیم سبزه کار» با اشاره به اینکه برنامه‌های مختلفی برای عموم مردم در سیزدهمین نمایشگاه قرآن کریم خراسان جنوبی به ویژه سنین کودکان، نوجوانان و جوانان پیش بینی شده است، افزود: برگزاری جشن تکلیف برای دختران به عنوان یکی از برنامه‌های محوری ستاد کانون‌های مساجد در نمایشگاه قرآن استان است.

 

وی همچنین تشریح مسابقه فرهنگی هنری ‌«نسیم نهج البلاغه» در نمایشگاه و دعوت از کودکان و نوجوانان به شرکت در بخش‌های مختلف این مسابقه را یکی دیگر از برنامه‌های این نهاد در نمایشگاه عنوان کرد و گفت: اجرای طرح تلاوت یک صفحه از کلام‌الله مجید ویژه بازدیدکنندگان از دیگر این برنامه‌ها خواهد بود.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی افزود: همچنین گروه های سرود کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان به تناسب در زمان‌های مختلف برپایی نمایشگاه به اجرای برنامه خواهند پرداخت.

 

گفتنی است، سیزدهمین نمایشگاه قرآن کریم به صورت حضوری از ۲۸ فروردین ماه امسال در محل حسینیه جماران آغاز به کار می کند و تا دوم اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.

پایان پیام/ 70