آیین آغاز طرح آموزشی معراج در جیرفت برگزار شد

آیین آغاز طرح آموزشی معراج در جیرفت برگزار شد

تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۴۰۱
امروز ۲۵ فروردین ماه طی مراسمی با حضور مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان، طرح آموزشی معراج در مسجد حضرت اباالفضل (ع) شهرک شهید جیرفت آغاز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، امروز ۲۵ فروردین ماه طی آیینی با حضور مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان، طرح آموزشی معراج در مسجد حضرت اباالفضل (ع) شهرک شهید جیرفت آغاز شد.
 
مجید خوبی زاده در این مراسم، ضمن تبریک ماه رمضان، گفت: رمضان ماه نزول قرآن کریم است و فرصتی برای انس با این کتاب آسمانی، آیات، روایات و کلام پروردگار می باشد.
 
مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم تا از شب و روز این ماه مبارک بهره کافی ببریم.
 
وی با اشاره به جایگاه و اهمیت نماز در دین مبین اسلام، گفت: نماز ستون دین است و باید با اقامه این فریضه الهی، ستون خیمه اسلام را پا بر جا نگه داریم.
 
خوبی زاده ابراز کرد: در روایت است که حضرت علی (ع) می فرماید؛ فرصت ها مثل ابرها در گذر هستند، بنابراین باید با حضور در مسجد از فرصت نوجوانی، جوانی برای شرکت در دوره های آموزشی متنوع که با محوریت کانون های فرهنگی هنری برگزار می شوند، استفاده کنید.
 
 مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان اظهار کرد: زرنگ و باهوش کسی است که از لحظه لحظه عمر خود بتواند نهایت بهره را ببرد و قطعا کسی که در نوجوانی از فرصت حضور در مسجد و شرکت در این دوره های آموزشی استفاده کند، در آینده فرد موفقی می شود.
 
حجت الاسلام محمدتقی سعیدی در این مراسم، گفت: دوره آموزشی معراج، بزرگترین طرح آموزشی تخصصی با موضوع نماز در جنوب کرمان است که امروز آغاز به کار کرد.
 
امام جماعت مسجد حضرت اباالفضل (ع) شهرک شهید جیرفت یادآور شد: این طرح آموزشی ویژه پسران محصل ۱۲ تا ۲۰ سال است که در مدت زمان ۵ ماه اجرا می شود.
 
وی اظهار کرد: طرح آموزشی معراج با هدف آشنایی نوجوانان و جوانان با نماز و احکام مرتبط با آن اجرا می شود.
 
حجت الاسلام سعیدی در خاتمه عنوان کرد: این طرح آموزشی با همکاری کانون فرهنگی هنری شهید آوینی و قرارگاه منتظران ظهور امام مهدی (عج) برگزار می شود.

پایان پیام/ 586