طرح افطاری کریمانه هم زمان با میلاد امام حسن مجتبی (ع) اجرا می شود

طرح افطاری کریمانه هم زمان با میلاد امام حسن مجتبی (ع) اجرا می شود

تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۴۰۱
فهیمه برخان گفت: به مناسبت میلاد فرخنده امام حسن مجتبی (ع) با تاسی از سیره ابن امام همام در کمک به نیازمندان، طرح افطاری کریمانه اجرا می شود.

«فهیمه برخان» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: به مناسبت میلاد فرخنده امام حسن مجتبی (ع) با تاسی از سیره ابن امام همام در کمک به نیازمندان، طرح افطاری کریمانه اجرا می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری فاطمیه کهنوج در این باره، افزود: در راستای این طرح، تعداد ۵۰۰ پرس غذای گرم در بین ایتام و فقرا توزیع می شود.

 

وی بیان کرد: یکی از برنامه های پیش رو، طرح تکریم روزه اولی ها است و به همین منظور در نظر داریم از روزه اولی های محله مسجد با اهدا جوایزی تجلیل کنیم.

 

برخان افزود: از آنجایی که در آستانه ورود به شب های قدر هستیم بنابراین قصد داریم علاوه بر اجرای ویژه برنامه های این شب، طرح افطاری و سحری را نیز اجرا کنیم.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری فاطمیه کهنوج ابراز کرد: البته از ابتدای شروع ماه مبارک رمضان تاکنون هر شب به همت بچه مسجدی ها مومنین روزه دار در افطار میهمان سفره امیرالمومنین علی (ع) هستند.

 

وی اضافه کرد: طرح جز خوانی قرآن کریم یکی دیگر از برنامه های‌ کانون است که روزانه در مسجد برگزار می شود.

 

برخان تاکید کرد: در کنار جز خوانی قرآن کریم، دوره های آموزشی روخوانی و روانخوانی نیز در حال برگزاری است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری فاطمیه کهنوج عنوان کرد: علاوه بر این نیز از ابتدای ماه مبارک رمضان دوره های آموزشی احکام با محوریت امام جماعت مسجد آغاز شده است.

پایان پیام/ 586