ضرورت استفاده از ظرفیت سازمان ورزش و جوانان در اوقات فراغت بچه های مسجدی

ضرورت استفاده از ظرفیت سازمان ورزش و جوانان در اوقات فراغت بچه های مسجدی

تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۴۰۱
اسلامی با اشاره به ضرورت عضویت ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان در ستاد ساماندهی امور جوانان خواستار بهره مندی از ظرفیت دستگاه ورزش و جوانان در بحث اوقات فراغت شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، سرپرست ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان زنجان در دیدار با مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به فعالیت ۳۸۲ باب کانون فرهنگی و هنری مساجد و وجود ۷۳ کتابخانه مخزن دار در کانون ها اظهار کرد:  ۱۴۳۰۰ نفرعضو کانون های مساجد استان هستند که در سایت بچه های مسجد ثبت شده اند.

 

محسن اسلامی با اشاره به تشکیل شورای سیاستگذاری مساجد از سال ۹۷ براساس ابلاغ شورای عالی انقلاب فرهنگی در کلان کشوری با عضویت چند تن از وزرا ازجمله وزیر ورزش و جوانان گفت: در استان ها هم شورای هماهنگی کانون ها تشکیل شده وتا کنون سه جلسه در استان با دستور جلسات متنوع تشکیل شده و لازم است تا برخی از صاحب نظران نیز در این جلسات حضور داشته باشند و در تلاش هستیم تا از ظرفیت اداره کل ورزش و جوانان استفاده کنیم.

 

وی با اشاره به ضرورت عضویت ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان در ستاد ساماندهی امور جوانان خواستار بهره مندی از ظرفیت دستگاه ورزش و جوانان در بحث اوقات فراغت شد.

 

این مسئول با اشاره به برگزاری دوره آموزشی زوج های جوان خواستار همراهی معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره ورزش و جوانان استان زنجان شد.

 

در مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان ضمن اعلام آمادگی این مجموعه در اجرای برنامه های مشترک با کانون های مساجد گفت: این همکاری ها با انعقاد تفاهم نامه همکاری بین طرفین پررنگ تر خواهد شد.

 

بازرگان ضمن اثرگذار خواندن فعالیت کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان بر ضرورت تعامل بیشتر این دو مجموعه تاکید کرد.

 

پایان پیام/ 693