یادواره شهدای روستای تیل نو شهرستان گلوگاه برگزار می شود

یادواره شهدای روستای تیل نو شهرستان گلوگاه برگزار می شود

تاریخ انتشار : ۳ آذر ۱۳۹۸
دماوندی از برگزاری یادواره شهدای روستای تیل نو شهرستان گلوگاه، (پنج شنبه ۷ آذر) بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد صاحب الزمان(عج) این روستا خبر داد.

«محمد دماوندی»، امروز (یک شنبه 3 آذر) به خبرنگار خبرگزاری شبستان در ساری گفت: یادواره شهدای روستای تیل نو شهرستان گلوگاه به مناسبت پاسداشت هفته بسیج، (پنج شنبه 7 آذر) بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد صاحب الزمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) این روستا همچون سال های گذشته برگزار می شود تا اندکی از دِین ما، نسبت به این مردان خدایی و خانواده معظم و معزز آنها، ادا شود.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری امام حسین(علیه السلام) مسجد صاحب الزمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف) روستای تیل نو شهرستان گلوگاه اظهار کرد: علی اصغر ابراهیمی از اساتید دانشگاه امام حسین(علیه السلام)، سخنران و اکبرنژاد، مداح یادواره شهدای این روستا هستند.

 

وی بیان کرد: ساخت ماکت از عملیات های هشت سال دفاع مقدس، برپایی ایستگاه صلواتی، پخش کلیپ به مناسبت هفته بسیج و برگزاری نمایشگاه تصاویر این وصال یافتگان به یار از برنامه های دیگر این یادواره به شمار می آیند.

 

دماوندی ابراز کرد: در برگزاری یادواره شهدا باید به محتوای برنامه، توجه بسیار شود چرا که نسل جدید جامعه، سال های حماسه دفاع مقدس را ندیده اند و وظیفه ما در حال حاضر، گرامیداشت نام و یاد شهدا و انتقال اهداف والای آن کبوتران خونین بال به این نسل است.

 

وی با اشاره به اینکه کانون فرهنگی و هنری امام حسین(علیه السلام) مسجد صاحب الزمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف) روستای تیل نو شهرستان گلوگاه در مناسبت های ملی و مذهبی، برنامه های مختلفی را برگزار می کند، گفت: اعضای کانون های مساجد باید نسبت به اجرای برنامه های فاخر و ارزشی، اهتمام ویژه داشته باشند.

 

دماندی افزود: برگزاری نشست بصیرتی به همراه سخنرانی با محوریت بسیج از جمله برنامه های این کانون به مناسبت هفته بسیج است.

 

وی یادآور شد: این کانون با پایگاه مقامت بسیج و همچنین نهادهای مرتبط، همکاری خوبی دارد تا اشاعه دهنده فرهنگ ناب محمدی و اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران در بین اقشار مختلف مردم باشد.

پایان پیام/ 86