توزیع یک هزار بسته آموزشی میان نوجوانان عضو کانون‌های مساجد ایلام/ اولویت‌دهی به مناطق محروم

توزیع یک هزار بسته آموزشی میان نوجوانان عضو کانون‌های مساجد ایلام/ اولویت‌دهی به مناطق محروم

تاریخ انتشار : ۳ آذر ۱۳۹۸
حجت‌الاسلام چراغی‌پور با اشاره به توزیع بسته‌های آموزشی میان نوجوانان عضو کانون‌های مساجد ایلام، گفت: طبق تفاهم نامه با سازمان نوسازی مدارس استان ایلام، این بسته‌ها میان دانش‌آ‌موزان توزیع می‌شود.

خبرگزاری شبستان، گروه مسجد و کانون های مساجد، حجت‌الاسلام «علی چراغی‌پور» از توزیع یک هزار بسته آموزشی ویژه اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد استان ایلام جهت تشویق و ترغیب آنها برای آشنایی بیشتر با طرح ملی «فهما (پایتخت فرهنگ و هنر مساجد ایران)» و حضور فعال در این سامانه خبر داد و گفت: این بسته‌های آموزشی در قالب‌های زیبا بسته‌بندی و برای نوجوانان سنین ۸ تا ۱۶ سال یعنی دانش‌آموزان ابتدایی و متوسطه اول که عضو کانون‌های فرهنگی هنری مساجد ایلام هستند، آماده شده است و به امید خدا از روز دوشنبه، ۴ آذرماه در مناطق محروم استان توزیع می شود.

 

مدیر ستاد کانونهای فرهنگی هنری مساجد استان ایلام تصریح کرد: همچنین طی تفاهم‌نامه این ستاد با سازمان نوسازی مدارس استان، مقرر شد یک هزار بسته آموزشی ویژه به دانش آموزان ۸ تا ۱۶ سال استان که در کانون های فرهنگی هنری مساجد عضو بوده و فعالیت می‌کنند، اهدا شود.

 

چراغی‌پور با اشاره به بازه زمانی توزیع این بسته‌های آموزشی ویژه افزود: توزیع این بسته‌ها از دوشنبه چهارم آذرماه آغاز می شود و تا ۲۰ آذر ادامه دارد. همچنین، با توجه به این که ایلام جزء استان‌های محروم است و برخی از مردم این استان در مناطق کوهستانی، یا صعب‌العبور یا مناطق به شدت محروم زندگی می‌کنند، این بسته‌های آموزشی در مناطق ۱۰ گانه محروم استان توزیع می شود.   

 

وی ابراز امیدواری کرد: توزیع بسته های آموزشی ویژه میان دانش آموزان و اعضای کانونهای فرهنگی هنری مساجد بتواند در جهت معرفی بیشتر طرح ملی فهما و مشارکت هر چه بیشتر اعضای کانون ها در این فعالیت ها و سامانه بچه های مسجد، موثر باشد.

 

پایان پیام/ 40