کلنگ ساخت مسجد پیامبر اعظم (ص) عنبرآباد بر زمین زده شد

کلنگ ساخت مسجد پیامبر اعظم (ص) عنبرآباد بر زمین زده شد

تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۴۰۱
امروز ۲۸ فروردین ماه هم زمان با ولادت امام حسن مجتبی (ع) آئین کلنگ زنی ساخت مسجد پیامبر اعظم (ص) برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، امروز ۲۸ فروردین ماه هم زمان با ولادت امام حسن مجتبی (ع) آئین کلنگ زنی ساخت مسجد پیامبر اعظم (ص) برگزار شد. 
 
 حجت الاسلام حمید بامری در این آئین ضمن تبریک میلاد منور امام مجتبی (ع) تعمیر و ساخت مسجد را از دستورات قرآنی برشمرد و گفت: ساخت مسجد بعنوان پایگاه ترفیع دینی و فرهنگی افراد از ملزومات جامعه اسلامی بشمار می آید.  
 
امام جمعه عنبرآباد بیان کرد: از واقف محترم زمین جناب آقای حرمت کشیتی تشکر می کنم که بنای این مسجد در محله ای که نیاز است را نهادند. 
 
وی ابراز کرد: همه مسئولین بایستی در اجرای طرح و ساخت بنای مسجد کمک حال خیرین باشند تا بزودی شاهد افتتاح این مسجد در ورودی شهر عنبرآباد باشیم.
 
حجت الاسلام حسین فضیلتی نیا در این آئین، گفت: شهرک امام حسن مجتبی (ع) با جمعیت بیش از هزار نفری، یک‌ مسجد داشت که اکنون با اجرای ساخت این مسجد جدید، نیاز منطقه مرتفع خواهد شد.
 
رییس اداره تبلیغات اسلامی عنبرآباد: مجموع زمین مسجد به مساحت یکهزار متر مربع می باشد که ان شاالله ۴۰۰ متر آن اختصاص به زیر بنای مسجد مذکور در ۲ طبقه خواهد داشت.
 
وی اظهار کرد: مساجد خانه های آباد خداوند هستند و لازم است خیرین و مردم در ساخت، تجهیز و تکمیل آنها بشتابند که خداوند متعال نیز وعده یاری و نصرت به معمرین مساجد را داده است. 
 
حجت الاسلام فضیلتی نیا ضمن تشکر از خیر  و دیگر مسئولین، عنوان کرد: ان شاالله با کمک شهردار و دیگر مسئولین کمتر از یک سال بتوانیم این مسجد که نماد ورودی شهر عنبرآباد از سمت خضرآباد می باشد را تکمیل کنیم.
 
رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان عنبرآباد در. خاتمه یادآور شد: زمین این مسجد به متراژ یکهزار متر مربع به ارزش تقریبی ۱۵ میلیارد ریال توسط حرمت کشیتی از فرهنگیان بازنشسته وقف شده است که ۴۰۰ متر آن در ۲ طبقه اختصاص به بنای مسجد داده شده است. 
 
گفتنی است؛ این آئین با حضور امام جمعه، مسئول اداره تبلیغات اسلامی، فرماندار، رییس دادگستری، شهردا، رئیس آتش نشانی، معاون آموزشی اداره آموزش و پرورش و دیگر مسئولین برگزار شد.

پایان پیام/ 586