۲۰ زوج جوان به همت بچه مسجدی های کانون شهید باکری راهی مشهد شدند

۲۰ زوج جوان به همت بچه مسجدی های کانون شهید باکری راهی مشهد شدند

تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۴۰۱
حجت الاسلام جمشید خاوری گفت: هم زمان با ایام ماه مبارک رمضان به همت گروه جهادی کانون شهید باکری ۲۰ زوج جوان مسجدی عازم سفر مشهد مقدس شدند.

حجت الاسلام جمشید خاوری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: هم زمان با ایام ماه مبارک رمضان به همت گروه جهادی کانون شهید باکری ۲۰ زوج جوان مسجدی عازم سفر مشهد مقدس شدند.
 
مدیر کانون فرهنگی هنری شهید باکری رودبار جنوب کرمان در این باره، افزود: مدت زمان این سفر ۷ روز است و زوج های جوان علاوه بر تشرف به حرم مطهر رضوی و انجام آداب زیارت در ویژه برنامه های فرهنگی و تفریحی در نظر گرفته شده نیز شرکت می کنند.
 
وی بیان کرد: دوره های مشاوره بعد از ازدواج یکی از این ویژه برنامه ها است که در راستای آشنایی زوجین با مهارت های زندگی و تحکیم بنیان خانواده اجرا می شود.
 
حجت الاسلام خاوری یادآور شد: این ۲۰ زوج جوان که به مشهد مقدس اعزام شده اند به همت گروه جهادی کانون شهید باکری در قالب جشن ازدواج آسان هم زمان با نیمه شعبان راهی خانه بخت شدند.
 
مدیر کانون فرهنگی هنری شهید باکری رودبار جنوب کرمان ابراز کرد: یکی از فعالیت های کانون با هدف ترویج فرهنگ ازدواج، برپایی جشن ازدواج آسان برای زوج ها است.
 
وی ادامه داد: در این راستا از سال های ۱۳۹۹ در روزهای نیمه شعبان و عید غدیر جشن ازدواج آسان را برگزار شده و در بازه زمانی کوتاهی زمینه سفر زیارتی زوجین به مشهد مقدس را فراهم کرده ایم.
 
حجت الاسلام خاوری در خاتمه عنوان کرد: به لطف خداوند و با کمک خیرین تاکنون ۱۰۰ زوج جوان در قالب جشن ازدواج آسان راهی خانه بخت شده و به مشهد مقدس مشرف شده اند.

پایان پیام/ 586