کانون های مساجد فارس میزبان عاشقان کریم اهل بیت (ع) بودند

کانون های مساجد فارس میزبان عاشقان کریم اهل بیت (ع) بودند

تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۴۰۱
حجت الاسلام امیدی گفت: همزمان با فرارسیدن پانزدهم ماه مبارک رمضان مراسم جشن و سرور میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) در کانون های مساجد فارس برگزار شد.

حجت الاسلام «حسین امیدی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز، گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس در شب و روز نیمه ماه مبارک رمضان با آذین بندی و فضاسازی مسجد و خیابان های مجاور مراسم جشن و سرور میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) را برگزار کردند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس افزود: برنامه هایی نظیر محافل انس با قرآن با حضور قاریان بین المللی و استانی، عصر شعر، برپایی ایستگاه های صلواتی و سفره های کریمانه افطار از جمله برنامه های این ایام بود.

وی از طبخ و توزیع غذای گرم برای نیازمندان خبر داد و گفت: برخی کانون های مساجد به تاسی از کریم اهل بیت (ع) و با جلب کمک های خیرین و مردم اقدام به طبخ و توزیع غذای گرم برای خانواده های نیازمند کرده اند که در این راستا بسته ها معیشتی نیز شامل اقلام ضروری توزیع شده است.

حجت الاسلام امیدی یادآور شد: با توجه به ادامه روند شیوع ویروس کرونا در برخی نقاط جشن های میلاد امام حسن (ع) به صورت خیابانی با استقبال عموم مردم همراه برگزار شده است.

 

پایان پیام/ 130