غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا با حضور اعضای کانون‌های مساجد/ ارائه مشاوره‌های متنوع در مساجد منتخب

غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا با حضور اعضای کانون‌های مساجد/ ارائه مشاوره‌های متنوع در مساجد منتخب

تاریخ انتشار : ۴ آذر ۱۳۹۸
مظاهری از برگزاری آیین غبارروبی و عطرافشانی قبور شهدا با حضور اعضاء و فعالان کانون‌های مساجد چهارمحال و بختیاری در هفته بسیج خبر داد و گفت: دوره‌های مشاوره حقوقی، پزشکی، اخلاقی و قرآنی در ۳۰ مسجد منتخب استان برگزار می‌شود.

«محمدرضا مظاهری» در گفت وگو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با اشاره به برنامه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان چهار محال و بختیاری ویژه هفته گرامیداشت بسیج، اظهار کرد: همزمان با هفته بسیج آیین غبارروبی و عطرافشانی قبور شهدا با حضور اعضاء و فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد و نیز آیین های گرامیداشت این ایام در مساجد برگزار می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان چهار محال و بختیاری از برگزاری دوره آموزشی «تسهیلگران کارآفرین روستا و عشایر» ویژه اعضای کانون های مساجد خبر داد و افزود: این دوره آموزشی با محوریت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان و یزد برگزار می شود.

 

مظاهری با اعلام برگزاری دوره های مشاوره حقوقی، پزشکی، اخلاقی و قرآنی، گفت: این دوره های مشاوره به صورت آزمایشی در 30 مسجد استان چهار محال و بختیاری برگزار می شود. ضمن اینکه دوره آموزشی گروه های سرود نیز ویژه اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد برگزار می شود.

 

مظاهری در پایان خاطرنشان کرد: برگزاری دوره های آموزشی گرافیک و فتوشاپ، شبکه سازی و بزرگداشت های مناسبتی، اجرای طرح «استاد و مسجد»، اجرای طرح هنر در فرهنگ و رسانه از دیگر برنامه هایی است که در کانون های فرهنگی هنری مساجد این استان برگزار می شود.

 

پایان پیام/ 40