علی آباد مهد پرورش نخبگان فرهنگی و هنری است

علی آباد مهد پرورش نخبگان فرهنگی و هنری است

تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۴۰۱
بهرام مسلمی مهنی گفت: شهر علی آباد نخبگان زیادی در حوزه داستان، شعر، رسانه، تئاتر و ... دارد که سرآمد بسیاری از شهرهای بزرگ می باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، بهرام مسلمی مهنی در جمع مردم علی آباد جیرفت، گفت: شهر علی آباد فرهیختگان زیادی را پرورش داده است که ظرفیتی برای استان و کشور می باشند.
 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان علی آباد را شهر فرهنگ و ادب نامید و تصریح کرد: این شهر نخبگان زیادی در حوزه داستان، شعر، رسانه، تئاتر و ... دارد که سرآمد بسیاری از شهرهای بزرگ می باشد.
 
وی با بیان این مطلب که عامل همه بدبختی ها و خوشبختی ها فرهنگ است، ابراز کرد: بزرگترین دغدغه ای که امروز جامعه ما با آن روبرو است، فرهنگ می باشد که مقام معظم رهبری نیز بر این مهم تاکید زیادی دارند.
 
مسلمی مهنی خاطرنشان کرد: می طلبد در راستای شناخت ابزار هایی که امروزه در دنیای ارتباطات وجود دارد و ارزش ها و باورهای ما را مورد هدف قرار داده است هوشیار باشیم.
 
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان با تاکید بر این که فرهنگ نیازمند مجاهدتی هوشمندانه است و هر جا در اجرای راهبردی موضوعی موفق نشدیم به دلیل غفلت از فرهنگ آن موضوع بوده است، تصریح کرد: برای جلوگیری از انحراف جامعه در زمینه های مختلف باید فرهنگ سازی کرد.
 
وی در خاتمه با بیان این مطلب که از هنرمندان حمایت می کنیم، عنوان کرد: هنر ما حمایت از قشر هنرمند است امیدواریم بتوانیم با تعدد رویدادهای فرهنگ و هنر بار دیگر شاهد رونق در حوزه فعالیت های فرهنگی و هنری باشیم.

پایان پیام/ 586