محفل انس با قرآن همراه با جشن ولادت امام حسن مجتبی (ع) به همت کانون مجمع «محبین اهل بیت (ع)» شیراز برپا شد

محفل انس با قرآن همراه با جشن ولادت امام حسن مجتبی (ع) به همت کانون مجمع «محبین اهل بیت (ع)» شیراز برپا شد

تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۴۰۱
عرشی با اشاره به برپایی محفل انس با قرآن همراه با جشن ولادت امام حسن مجتبی (ع) به همت کانون مجمع «محبین اهل بیت (ع)» شیراز، گفت: این محفل با تلاوت قاریان ممتاز و بین المللی همراه بود.

«مهدی عرشی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز، گفت: به مناسبت فرارسیدن میلاد باسعادت و سراسر رحمت کریم اهل بیت (ع) حضرت امام حسن مجتبی (ع) محفل انس با قرآن برگزار شد که با جشن و سرور نیز همراه بود.

مدیر کانون فرهنگی هنری مجمع «محبین اهل بیت (ع)» شیراز افزود: در این محفل «سید مصطفی حسینی» از قاریان بین المللی و «سید رضا نجیبی» از قاریان ممتاز کشوری به تلاوت آیات وحی پرداختند و حجت الاسلام «شجاعیان» سخنرانی کرد.

وی با اشاره به دیگر برنامه های این محفل قرآنی، خاطرنشان کرد: اجرای تواشیح و همخوانی گروه «طه» و مداحی توسط «رضا رودکی» نیز از برنامه های محفل انس با قرآن بود.

وی یاداور شد: در برگزاری این برنامه اداره کل اوقاف و امورخیریه استان فارس، سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری شیراز، قرارگاه «انتظار» و پایگاه های مقاومت «امام حسین (ع)»، «امام زین العابدین (ع)»، «شهدای احمد آباد»، «شهدای سجادیه»، «شهدای والفجر»، و مجمع اسلامی «محبین اهل بیت (ع)» همکاری کردند.
 

پایان پیام/ 130