دوره آموزشی رابطان فهما در کرمانشاه برگزار شد

دوره آموزشی رابطان فهما در کرمانشاه برگزار شد

تاریخ انتشار : ۴ آذر ۱۳۹۸
دوره آموزشی رابطان فهما در سطح کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه امروز(دوشنبه، ۴ آذر) در مجتمع فرهنگی هنری بعثت برگزار شد.

«حجت الاسلام افشین کلات پور» به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: رابطان شهرستان های مختلف استان کرمانشاه که پیگیری و نظارت بر مراحل تکمیل اطلاعات کانون های مساجد شهری و روستایی در پرتال جامع کانون های مساجد کشور را با مسئولیت مستقیم و مدیریت کارشناسان ستاد هماهنگی کانون های مساجد کرمانشاه برعهده دارند، در دوره آموزش یک روزه فهما شرکت کردند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه، افزود: این دوره آموزشی امروز(دوشنبه، ۴ آذر) در کرمانشاه، با حضور ۲۹ رابط که به تناسب تعداد کانون های فعال در شهرستان های مختلف از میان کانون های شاخص و منتخب در هر شهرستان انتخاب شده اند، برگزار شد.

 

وی اظهار کرد: شرکت کنندگان در این دوره آموزشی ضمن آشنایی با پورتال بچه های مسجد به نشانی(www.bachehayemasjed.ir)، آموزش های لازم در خصوص این سامانه، نحوه ثبت اعضا، آمار و فعالیت های کانون را فراگرفتند.

 

حجت الاسلام کلات پور، ابراز کرد: رابطان فهما در این نشست احکام خود را جهت ارتباط با سایر کانون های فعال در شهرستان های حوزه فعالیت خود دریافت کردند.

 

وی خاطرنشان کرد: ارائه محتوای آموزشی در خصوص ثبت طرح های استانی(سحاب)، ثبت ایده، ثبت فعالیت های ملی و مذهبی، ثبت فعالیت های اربعین حسینی، گزارش های مرتبط با طرح شنبه های کتاب، ثبت فعالیت های هنری(گروه سرود، نمایش و فیلم)، ثبت تولیدات متناسب با فضای مجازی، تولید اخبار و گزارش، شیوه امتیازبندی هر فعالیت ثبت شده و ... از جمله محورهای طرح شده در این کارگاه آموزشی بود.

 

 

 

 

پایان پیام/ 81