نجوا با پروردگار در اولین شب قدر ماه رمضان در کانون «دوستان آسمانی»

نجوا با پروردگار در اولین شب قدر ماه رمضان در کانون «دوستان آسمانی»

تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۴۰۱
گواهیان گفت: ویژه برنامه اولین شب قدر ماه مبارک رمضان همراه با مناجات خوانی و راز و نیاز پروردگار در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» برگزار می شود.

«مسعود گواهیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: محفل دعا و نیایش اولین شب قدر ماه مبارک رمضان، با اجرای برنامه های مناجات خوانی امشب همزمان با شب 19 ماه بندگی خدا در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» جهرم افزود: ویژه برنامه شب قدر در این کانون فرهنگی و هنری همراه با نوای حجت الاسلام پوردست کارشناس مذهبی و ذاکر اهل بیت (ع) انجام می شود.

 

وی بیان کرد: این مراسم همراه با مناجات خوانی و قرائت دعاهای «جوشن کبیر» و «ابوحمزه ثمالی» و همچنین آیین قرآن به سر گرفتن صورت می گیرد.

 

گواهیان عنوان کرد: ویژه برنامه شب 19 ماه مبارک رمضان در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» از ساعت 23 و 30 دقیقه روز چهارشنبه 31 فروردین ماه با حضور پرشور بچه های مسجد برگزار می شود.

 

وی خاطرنشان کرد: همچنین این کانون فرهنگی و هنری در شب های 21 و 23 ماه مبارک رمضان نیز میزبان شهروندان و بچه های مسجد در آیین های معنوی شب قدر است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» جهرم در پایان از عموم شهروندان، اهالی مسجد و اعضای کانون برای شرکت در ویژه برنامه شب های قدر با رعایت شیوه نامه های بهداشتی دعوت کرد.

 

پایان پیام/ 691