اجرای طرح تکریم آموزشی در کانون های زیر مجموعه کانون معین شهید مجید سلمانیان نودژ

اجرای طرح تکریم آموزشی در کانون های زیر مجموعه کانون معین شهید مجید سلمانیان نودژ

تاریخ انتشار : ۴ آذر ۱۳۹۸
مهدی صالحی نودژ، گفت: کانون معین شهید مجید سلمانیان نودژ، از اول مهر علاوه بر اجرای طرح تکریم آموزشی در سطح این کانون ها، در سایر مساجد هم جوار که فاقد کانون فرهنگی هنری هستند نیز این طرح را اجرا می کند.

«مهدی صالحی نودژ»، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: کانون معین شهید مجید سلمانیان نودژ، متشکل از پنج کانون فرهنگی هنری است و یکی از کانون های فعال زیر مجموعه آن، کانون فرهنگی هنری ابوذر لاریان است.

مدیر کانون معین شهید مجید سلمانیان نودژ، اظهار داشت: از آنجایی که اعضای کانون ها محصل هستند و بنده نیز مدیر مدرسه ولایت لاریان و کانون معین شهید مجید سلمانیان نودژ هستم بنابراین اولویت اصلی فعالیت های این کانون ها را در ایام مدارس، کمک به تحصیل دانش آموزان عضو این کانون های مساجد قرار دادم.

 

وی، افزود: در همین راستا از اول مهر علاوه بر اجرای طرح تکریم آموزشی در سطح این کانون ها، در سایر مساجد هم جوار که فاقد کانون فرهنگی هنری هستند نیز این طرح اجرا می شود.

 

صالحی نودژ، در خصوص این طرح، توضیح داد: همان طور که در جامعه با اجرای طرح های تکریم از افرادی که مشکل معیشتی دارند حمایت مادی می شود، می توان با آموزش علم، دانش آموزان ضعیف تر را تحت حمایت قرار داد، بنابراین تصمیم گرفتبم طرح تکریم آموزشی را با استفاده از ظرفیت دانش آموزان درس خوان کانون های فرهنگی هنری مساجد اجرا کنیم.


مدیر کانون معین شهید مجید سلمانیان نودژ، اضافه کرد: در این طرح هر دانش آموز درسخوان یک یا ۲ نفر از دانش آموزانی که در زمینه تحصیل ضعیف هستند را تحت حمایت آموزشی قرار داده و در یادگیری درس ها به آنها کمک می کند.

وی، ادامه داد: طرح تکریم آموزشی هر عصر در سطح ۸ مسجد اجرا می شود و دانش آموزان به مساجد می آیند و گروه های آموزشی را تشکیل داده و یک نفر به عنوان سرگروه شروع به آموزش می کند، سپس همگی در نماز جماعت حضور می یابند.

صالحی نودژ، به اهداف این طرح آموزشی علمی اشاره کرد و افزود: پیوند مدرسه و مسجد، تقویت روحیه ایثار و کرامت در بچه ها، تقویت روحیه معنویت، تقویت یادگیری در آموزش دهنده و آموزش گیرنده و حضور در نماز جماعت و تلاوت قرآن از اهداف اصلی اجرای طرح تکریم آموزشی است.

پایان پیام/ 586