مسابقه «قلب ماه» به همت ستاد فهما همزمان با لیالی قدر برگزار می‌شود

مسابقه «قلب ماه» به همت ستاد فهما همزمان با لیالی قدر برگزار می‌شود

تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۴۰۱
مسابقه اینستاگرامی «قلب ماه» به مناسبت فرا رسیدن شب‌های قدر به همت ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور برگزار می‌شود.

 

خبرگزاری شبستان،گروه  مسجد و کانون های مساجد،به نقل از ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما)، لیالی قدر بر اساس روایات و احادیث مختلف از لسان ائمه اطهار (ع) در زمره پر فضیلت‌ترین شبها بوده و سرنوشت یک سال آینده زندگی انسان در این شب‌های مبارک نوشته می شود. امام باقر (ع) در وصف این ایام فرموده است: «عمل صالح در شب قدر از قبیل نماز، زکات و کارهای نیک دیگر بهتر است از عمل در هزار ماهی که در آن شب قدر نباشد».

 

ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور با توجه به فرا رسیدن لیالی قدر و  با هدف مرور بر احادیث و روایات پیرامون شب‌های قدر اقدام به برگزاری مسابقه «قلب ماه » در بستر اینستاگرام کرده است. عنوان این مسابقه از حدیث امام صادق (ع) که فرمودند: «قلب ماه رمضان، شب قدر است» گرته برداری شده است.

 

 

بر پایه این گزارش، 14 استوری از احادیث در رابطه با فضیلت شب قدر و دعا در قالب این طرح برای این ایام آماده شده و هر شب به صورت «سوال جواب» پرسشی از مخاطب در صفحه اینستاگرام بچه‌های مسجد به نشانی bachehayeemasjed.fahma@ پرسیده می شود.

 

گفتنی است علاقه مندان با مراجعه به صفحه اینستاگرام بچه‌های مسجد می‌توانند شب‌های قدر در محفل بچه‌های مسجد حضور یافته و در این مسابقه شرکت کنند.

 

پایان پیام/ 40