اجرای مسابقه نامه ای از مولا ویژه شب های قدر

اجرای مسابقه نامه ای از مولا ویژه شب های قدر

تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۴۰۱
مجید خوبی زاده گفت: ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان به مناسبت فرارسیدن شب های قدر، اقدام به برگزاری مسابقه نامه ای از مولا کرد.

 ‏‪مجید خوبی زاده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات، گفت: ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان به مناسبت فرارسیدن شب های قدر، اقدام به برگزاری مسابقه نامه ای از مولا کرد.
 
مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان در تشریح این خبر، افزود: بخشی از وصیت نامه حضرت علی (ع) موضوع این مسابقه است که به صورت مجازی برگزار می شود.
 
وی با اشاره به این که این مسابقه ویژه اعضای کانون های مساجد جنوب کرمان است، ابراز کرد: علاقمندان به شرکت در این مسابقه می بایست به سوالات مسابقه نامه ای از مولا که به شکل ۴ گزینه ای طراحی شده اند، پاسخ دهند و پاسخ های خود را به صورت یک عدد ۴ رقمی به شماره10008940348 ارسال کنند.
 
خوبی زاده اظهار کرد: این مسابقه با هدف آشنایی اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد جنوب کرمان با سفارشات امیرالمومنین علی (ع) اجرا می شود.
 
مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان در خاتمه با بیان این مطلب که به نفرات برتر جوایزی اهدا می شود، عنوان کرد: به ۱۰ نفر از افرادی که بتوانند در شب های قدر به سوالات مسابقه پاسخ صحیح دهند، به قید قرعه جوایزی اهدا می شود. 

پایان پیام/ 586