جشنواره ملی «امام‌المتقین» ویژه اعضا و فعالان کانون‌های مساجد برگزار می‌شود

جشنواره ملی «امام‌المتقین» ویژه اعضا و فعالان کانون‌های مساجد برگزار می‌شود

تاریخ انتشار : ۵ آذر ۱۳۹۸
ابدالی‌پور از برگزاری جشنواره «امام‌المتقین» ویژه اعضای کانون‌های مساجد سراسر کشور خبر داد و گفت: این جشنواره با موضوع «سبک زندگی علوی» و در بخش‌های شعر، خوشنویسی و قصه‌گویی برگزار می‌شود.

«محمدابدالی پور» در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد وکانون های مساجد خبرگزاری شبستان از اعلام فراخوان شرکت در جشنواره «امام المتقین» به همت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان خبر داد و اظهار کرد: این جشنواره در سه محور شعر، قصه گویی، خوشنویسی و با موضوع سبک زندگی علوی برگزار می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان زمان اختتامیه این جشنواره را 18 اسفند ماه اعلام و تصریح کرد: اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد سراسر کشور تا بهمن ماه سال جاری فرصت دارند، آثارشان را برای این فراخوان جشنواره ارسال کنند.

 

ابدالی پور با اشاره به دیگر برنامه های کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان بیان کرد: دوره آموزشی مدیریت فرهنگی ویژه 100 نفر از اعضای کانون های مساجد این استان در شهر مقدس قم با موضوعاتی همچون تبیین بیانیه گام دوم انقلاب، نقش کانون های فرهنگی هنری مساجد در گام دوم انقلاب و نیز روش های جذب جوانان و نوجوانان برگزار می شود.

 

وی همچنین به برگزاری دوره آموزش طرح ملی فهما (پایتخت فرهنگی هنری مساجد ایران) برای 418 مدیر کانون فرهنگی هنری مساجد این استان اشاره کرد و گفت: این دوره آموزشی به منظور تشریح نحوه عضو گیری در فهما و ثبت فعالیت ها در فهما برگزار می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان خاطرنشان کرد: به مناسبت هفته بسیج نیز ویژه برنامه هایی همچون دیدار با خانواده شهدا، غبارروبی گلزار شهدا، برگزاری یادواره شهدای محله با محوریت کانون های فرهنگی هنری مساجد برگزار می شود.

 

پایان پیام/ 40