اقامه چهار روز عزاداری مولای متقیان در کانون «سلاله پاکان» جهرم

اقامه چهار روز عزاداری مولای متقیان در کانون «سلاله پاکان» جهرم

تاریخ انتشار : ۱ اردیبهشت ۱۴۰۱
بهمن زادگان گفت: آیین عزاداری و سوگواری سالروز شهادت مولای متقیان امام علی (ع) به مدت چهار روز در کانون فرهنگی و هنری «سلاله پاکان» جهرم برگزار می شود.

«محمدصادق بهمن زادگان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: برگزاری شعائر دینی به ویژه بزرگداشت مقام ائمه اطهار (ع) از جمله فعالیت های دیرینه کانون فرهنگی و هنری «سلاله پاکان» است که به منظور احترام به مقام شامخ اهل بیت (ع) برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «سلاله پاکان» جهرم افزود: در سالروز شهادت مولای متقیان حضرت علی بن ابیطالب (ع)، آیین های عزاداری و سوگواری در این کانون فرهنگی و هنری برنامه ریزی شده است.

 

وی بیان کرد: این برنامه از روز پنجشنبه اول اردیبهشت همزمان با نوزدهم ماه مبارک رمضان آغاز و تا روز یکشنبه چهارم اردیبهشت با اجرای برنامه های مختلف ادامه دارد.

 

بهمن زادگان عنوان کرد: حجت الاسلام قناعتیان، میرزایی، بشارتی و قناعت پیشه از ذاکران اهل بیت (ع) در این چهار روز به مرثیه خوانی و نوحه سرایی در سوگ حضرت امیرالمومنین (ع) می پردازند.

 

وی به زمان برگزاری این مراسم ها اشاره کرد و اظهار داشت: آیین عزاداری و سوگواری سالروز شهادت امام علی (ع) در کانون فرهنگی و هنری «سلاله پاکان» همراه با اقامه نماز ظهر و عصر برگزار می شود.

 

بهمن زادگان در پایان از عموم شهروندان و اهالی مسجد برای شرکت در این محفل معنوی دعوت کرد.

پایان پیام/ 691