پیچیده شدن طنین «الغوث الغوث» بچه های مسجد در اولین شب قدر ماه رمضان

پیچیده شدن طنین «الغوث الغوث» بچه های مسجد در اولین شب قدر ماه رمضان

تاریخ انتشار : ۱ اردیبهشت ۱۴۰۱
نعمت اللهی گفت: زمزمه مناجات خوانی بچه های مسجد در کانون های فرهنگی و هنری شهرستان جهرم در اولین شب قدر ماه مبارک رمضان طنین انداز شد.

«محسن نعمت اللهی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: کانون های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان جهرم در شب نوزدهم ماه مبارک رمضان و همزمان با اولین شب از لیالی با عظمت قدر مملو از عابدان شب زنده دار بود.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جهرم افزود: مسجدی ها در این شب با معبود خود عهد بستند تا مسیر بندگی خدا را با تمام وجود بپیمایند و در این راه رضایت خداوند را توشه خود قرار دهند.

 

وی بیان کرد: آیین های شب قدر با اجرای برنامه های مختلف با حضور پرشور بچه های مسجد در کانون های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان جهرم برگزار شد.

 

نعمت اللهی ادامه داد: این برنامه در کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)»، «شهید علی اکبر رحمانیان»، «دوستان آسمانی»، «شهید مطهری»، «مشکات الرضا (ع)»، «امام موسی کاظم (ع)»، «حضرت ابوالفضل (ع)»، «منتظران نور»، «سلاله پاکان» و... به طور ویژه و با اجرای برنامه های ادعیه و مناجات خوانی انجام شد.

 

وی خاطرنشان کرد: قرائت دعای «جوشن کبیر»، «ابوحمزه ثمالی»، مناجات خوانی، سخنرانی مذهبی، قرآن به سر گرفتن و دیگر اعمال شب قدر از جمله برنامه کانون های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان جهرم در شب نوزدهم ماه مبارک رمضان بود.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جهرم عنوان کرد: این آیین ها در شب 21 و 23 ماه مبارک رمضان همزمان با دومین و سومین شب از لیالی قدر نیز به میزبانی کانون های فرهنگی و هنری مساجد ادامه پیدا می کند.

 

وی گفت: علاوه بر کانون های شهری، کانون های مستقر در بخش ها و روستاهای شهرستان جهرم نیز در لیالی قدر میزبان بندگان خدا هستند.

 

پایان پیام/ 691