پاسخ گویی به سوالات حقوقی و قضایی در مساجد شهرستان جیرفت

پاسخ گویی به سوالات حقوقی و قضایی در مساجد شهرستان جیرفت

تاریخ انتشار : ۱ اردیبهشت ۱۴۰۱
اصغر سنایی مختاری گفت: قضات با اجرای این طرح، میز کار خود را از درون دستگاه قضایی به داخل مساجد که پایگاه حل و فصل مسائل و مشکلات مردمی است، برده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، اصغر ستایی مختاری گفت: از ابتدای ایام ماه مبارک رمضان طرح هر مسجد یک حقوقدان به مدت ۲۰ شب در ۲۰ مسجد منتخب شهرستان جیرفت در حال برگزاری است.
 
 
 
 
 
 
رئیس دادگستری شهرستان جیرفت طرح هر مسجد یک حقوقدان به منظور آگاه سازی حقوقی و قضایی و با حضور مسئولین و قضات حقوقی و کیفری دستگاه قضایی جیرفت اجرا می شود.
 
 
 
 
 
 
 
وی خاطرنشان کرد: قضات با اجرای این طرح، میز کار خود را از درون دستگاه قضایی به داخل مساجد که پایگاه حل و فصل مسائل و مشکلات مردمی است برده اند. 
 
 
 
 
 
 
 
ستایی مختاری یادآور شد: قضات در راستای طرح هر مسجد یک حقوقدان، روزانه قبل از اذان مغرب با حضور در این مساجد شاخص به مردم مشاوره حقوقی و قضایی ارائه می دهند.
 
 
 
 
 
 
این مقام قضایی در خاتمه، عنوان کرد: ۲۰ مسجد میزبان مقام‌های قضایی برای ارائه مشاوره حقوقی و قضایی به شهروندان است بنابراین همشهریان می‌توانند به منظور کسب اطلاع از مکان برگزاری به اداره تبلیغات شهرستان  مراجعه کنند.

پایان پیام/ 586