نماهنگ «ماه من علی» در کانون «الزهرا (س)» جهرم تولید شد

نماهنگ «ماه من علی» در کانون «الزهرا (س)» جهرم تولید شد

تاریخ انتشار : ۳ اردیبهشت ۱۴۰۱
حضوری از تولید و انتشار نماهنگ «ماه من علی» همزمان با سالروز شهادت حضرت امیرالمومنین (ع) در کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» جهرم خبر داد.

«محمد حضوری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با تسلیت ایام حزن و اندوه شهادت امام علی (ع)، گفت: گروه سرود «کوثر» کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» شهرستان جهرم در جدیدترین اثر تولیدی خود، نماهنگ «ماه من علی» را به اجرا در آورد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» جهرم افزود: این نماهنگ زیبا و دلنشین که در وصف مولا علی (ع) تولید شده، همزمان با سالروز شهادت این امام همام و دومین شب از لیالی قدر منتشر شده است.

 

وی با اشاره به اینکه این اثر به همت گروه رسانه ای «کوثر» در کانون «الزهرا (س)« تولید شده است، عنوان کرد: صفر تا صد این اثر فاخر با تلاش و همت بچه های مسجد انجام شده است.

 

حضوری با اشاره به اینکه تک خوانی اثر «ماه من علی» را «امیرحسین خدادادی» انجام داده است، خاطرنشان کرد: همچنین شاعر این اثر «محمد بیابانی» بوده است.

 

وی ادامه داد: همچنین میکس و مستر این نماهنگ توسط «علی پارسامهر» و تدوین آن را «حسین پورشاهیان» بر عهده داشته است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» جهرم گفت: این اثر فاخر و زیبا همزمان با سالروز شهادت امام علی (ع) در فضای مجازی شهرستان و کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» به اشتراک گذاشته شده است.

پایان پیام/ 691