توزیع نزدیک به سه هزار قرص نان صلواتی به همت کانون «شهید منصور خادم صادق» شیراز

توزیع نزدیک به سه هزار قرص نان صلواتی به همت کانون «شهید منصور خادم صادق» شیراز

تاریخ انتشار : ۳ اردیبهشت ۱۴۰۱
صاف نیت گفت: این کانون فرهنگی هنری با همکاری خیرین اقدام به توزیع ۲ هزار و ۸۸۰ قرص نان صلواتی و نذر «نان» در ایام ماه مبارک رمضان در محله «لب آب» و بازارچه «منصوریه» کرده است.

«مسعود صاف نیت»، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز، گفت: کانون فرهنگی هنری «شهید منصور خادم صادق» در نمایشگاه قرآنی اقدام به برپایی غرفه «مهدوی» با نام و القاب حضرت صاحب الزمان (عج) کرده است و ایستگاه نقاشی و شعر و خلاقیت های نوجوانان درباره امام زمان (عج) همراه با اهدا جوائز از جمله برنامه های این غرفه است که مربی مشخص شده برای کودکان و نوجوانان روایت ها و قصص مهدوی می گوید.

مدیر کانون فرهنگی هنری «شهید منصور خادم صادق» مسجد «آقالر» شیراز افزود: این کانون فرهنگی هنری با همکاری خیرین اقدام به توزیع 2 هزار و 880 قرص نان صلواتی و نذر «نان» در ایام ماه مبارک رمضان به ویژه ایام ولادت امام حسن مجتبی (ع) در محله «لب آب» و بازارچه «منصوریه» کرده است.

وی اضافه کرد: برنامه جزء خوانی بعد از اقامه نماز ظهر و عصر در شبستان مسجد «آقالر» توسط امام جماعت و اعضا کانون فرهنگی «شهید منصور خادم صادق» و اهالی محل اجرا می شود.

 

پایان پیام/ 130